Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mensen die als hobby bloemschikken?

26-8-2007 11:17:09
Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die als hobby aan bloemschikken doen en die het zien zitten om alle bloemversiering te maken voor ons huwelijksfeest (een bruidsboeket , versiering voor in de kerk, versiering voor op de limo, versiering voor in feestzaal).
Als jullie iemand kennen, laat het me weten aub !
Dank je,
Groetjes,
Ann B
08/08/2008

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 284

vanessa
25-8-2007
 Meld misbruik26-8-2007 18:43:18

Hallo,
Voor wanneer is het juist en vanwaar ben je?
vanessa

vanessa
25-8-2007
 Meld misbruik26-8-2007 19:38:53

sorry, email adres vergeten vanessa_camermans@hotmail.com

Sylvie

Meld misbruik26-8-2007 21:49:21

Hey Ann,

Ikzelf doe bloemschikken als hobby en 'k heb dit jaar in juni het bruidsboeket van m'n nicht gemaakt en ze had er heel veel succes mee.

Groetjes,

Sylvie

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik27-8-2007 9:01:25

Sylvie,

Doe jij dat soms ook voor anderen? Als je daartoe bereid zou zijn (mits betaling uiteraard),laat me iets weten op ann_boone@hotmail.com. Dan kunnen we het eens bespreken.

Groetjes!
Ann B.

Sylvie

Meld misbruik3-9-2007 10:16:16

Hey Ann,

Als je wil, wil 'k gerust je bruidsboeket maken.
Als je dat wenst, stuur 'k je eens een fotooke door van het bruidsboeket dat 'k gemaakt heb voor m'n nicht.

Groetjes,

Sylvie

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik3-9-2007 10:42:18

Sylvie,

Je mag zeker de foto doorsturen van het boeket dat je al gemaakt hebt, op ann_boone@hotmail.com ! Dank kunnen we nog zien of we iets kunnen bespreken.
alvast bedankt!

Groetjes,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...