Terug naar overzicht
Hey Sofie,kleine tip: je hoeft geen nieuw bericht te maken, je kan de reacties gewoon in het oude berichtje posten.Groetjes,Lieve
hallo sofie,de kerk staat vast en de feestzaal. we hebben al 2 bruidskindjes gevraagd. het stadhuis kunnen we pas 6 maand voordien vastleggen.voor al de rest moeten we nog kijken. het volgende op het programma is een fotograaf en dj vastleggen.maar momenteel zitten we middenin een verhuis dus tzal voor binnen een paar weken zijn.en jullie?groetjes jenn
Hey jennifer, wij hebben eigelijk nog nix vaststaan buiten het gemeentenhuis, en ik denk dat ik dat nog moet veranderen, want nu blijkt dat de feestzaal die datum niet meer vrij heeft, en aangezien dat ik per se die zaal wil, denk ik dat we onze datum moeten veranderen!! ben er nog niet goed uit!! ja... en onze bruidskindjes ligge ook al vast natuurlijk, want dat zijn onze eige 2 dochtertjes!Ben al wel volop aant uitkijken voor de voorbereidingen, maar weet niet goed hoe daaraan beginnen.hoe begin jij daaraan?grts, sofie