Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

datum

25-8-2007 22:46:57
hey jenn,
tof dat jullie dan ook trouwen, en zijn jullie al aan de voorbereidingen bezig? wij zijn van heist op den berg
grts, sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 245

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-8-2007 8:17:00

Hey Sofie,

kleine tip: je hoeft geen nieuw bericht te maken, je kan de reacties gewoon in het oude berichtje posten.

Groetjes,
Lieve

Jennifer
2-8-2008
 Meld misbruik27-8-2007 14:27:43

hallo sofie,

de kerk staat vast en de feestzaal. we hebben al 2 bruidskindjes gevraagd. het stadhuis kunnen we pas 6 maand voordien vastleggen.
voor al de rest moeten we nog kijken. het volgende op het programma is een fotograaf en dj vastleggen.
maar momenteel zitten we middenin een verhuis dus tzal voor binnen een paar weken zijn.
en jullie?
groetjes jenn

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik27-8-2007 18:40:04

Hey jennifer,

wij hebben eigelijk nog nix vaststaan buiten het gemeentenhuis, en ik denk dat ik dat nog moet veranderen, want nu blijkt dat de feestzaal die datum niet meer vrij heeft, en aangezien dat ik per se die zaal wil, denk ik dat we onze datum moeten veranderen!! ben er nog niet goed uit!! ja... en onze bruidskindjes ligge ook al vast natuurlijk, want dat zijn onze eige 2 dochtertjes!
Ben al wel volop aant uitkijken voor de voorbereidingen, maar weet niet goed hoe daaraan beginnen.
hoe begin jij daaraan?
grts, sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...