Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs huwelijk

  13-10-2003 11:04:34
Kan iemand al een overzicht geven van wat alles kost? (wij moeten nog beginnen aan de planning) Zoals fotograaf, feestmaal, ringen, kledij bruidegom, dj, ...
Dan hebben we reeds een ideetje van ons budget.

Eva

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2564


kaatje
30-12-1899
 Meld misbruik13-10-2003 11:15:43

je moet je eerst eens bezinnen over wat je allemaal wil op je huwelijkk en over het aantal personen die je wil uitnodigen.dan pas kan je beginnen plannen en rekenen.



Wendy
19-7-2003
 Meld misbruik15-10-2003 14:37:57

Hallo Eva,

Je kan het echt zo duur maken als je zelf wil. Je moet voor jezelf uitmaken wat je echt belangrijk vindt en wat minder belangrijk is.
Een fotograaf vonden wij bijvoorbeeld heel belangrijk, omdat die toch je hele dag op film legt. Daarvoor hebben wij dan ook zo'n 1000 € voor betaald. Voor de video hadden we dan weer niet zoveel over (kost normaal ook zo'n 750 a 1000 €). Gelukkig konden we hiervoor beroep doen op de man van een collega die dit voor een schamele 400 € wou doen.
Voor het kostuum van mijn man wilden we ook niet veel geld uitgeven, daar hij toch nooit kostuums draagt. Dus huurden we er eentje, en dit kostte zo'n 75 €. Je moet dan wel nog zo'n 100 € rekenen voor het hemd en nog eens hetzelfde bedrag voor de schoenen.
De DJ vonden wij ook superbelangrijk, wij hebben niet naar de prijs gekeken op voorhand, gewoonweg de beste uit de streek genomen en die kostte zo'n 400 €. Wat betreft de ringen, daar kan je natuurlijk weer alle kanten mee uit. De onze kostten zo'n 600 €. Je hebt duurdere en goedkopere.
Wat ik dan weer minder belangrijk vond op ons huwelijk was de kerkversiering. Die moest wel mooi zijn maar ook niet weer te duur. Tenslotte heb je hier maar een uurtje genot van en daarna moet je alles laten staan. De muziek in de kerk kostte bij ons zo'n 200 €, de bloemen zo'n 175 € en de kerkdienst zelf is overal 200 €. Je ziet het, het kost allemaal heel veel, maar het is dan ook je mooiste dag hé!
Groetjes



Wendy
19-7-2003
 Meld misbruik15-10-2003 14:37:58

Hallo Eva,

Je kan het echt zo duur maken als je zelf wil. Je moet voor jezelf uitmaken wat je echt belangrijk vindt en wat minder belangrijk is.
Een fotograaf vonden wij bijvoorbeeld heel belangrijk, omdat die toch je hele dag op film legt. Daarvoor hebben wij dan ook zo'n 1000 € voor betaald. Voor de video hadden we dan weer niet zoveel over (kost normaal ook zo'n 750 a 1000 €). Gelukkig konden we hiervoor beroep doen op de man van een collega die dit voor een schamele 400 € wou doen.
Voor het kostuum van mijn man wilden we ook niet veel geld uitgeven, daar hij toch nooit kostuums draagt. Dus huurden we er eentje, en dit kostte zo'n 75 €. Je moet dan wel nog zo'n 100 € rekenen voor het hemd en nog eens hetzelfde bedrag voor de schoenen.
De DJ vonden wij ook superbelangrijk, wij hebben niet naar de prijs gekeken op voorhand, gewoonweg de beste uit de streek genomen en die kostte zo'n 400 €. Wat betreft de ringen, daar kan je natuurlijk weer alle kanten mee uit. De onze kostten zo'n 600 €. Je hebt duurdere en goedkopere.
Wat ik dan weer minder belangrijk vond op ons huwelijk was de kerkversiering. Die moest wel mooi zijn maar ook niet weer te duur. Tenslotte heb je hier maar een uurtje genot van en daarna moet je alles laten staan. De muziek in de kerk kostte bij ons zo'n 200 €, de bloemen zo'n 175 € en de kerkdienst zelf is overal 200 €. Je ziet het, het kost allemaal heel veel, maar het is dan ook je mooiste dag hé!
Groetjes



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:38:20

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...