Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervroegd huwelijk

24-8-2007 19:12:43
Hey, woensdagavond bij het verlaten van de feestzaal die we bezochten voor het onze trouw op 28-06-2008 kregen we te horen dat mijn vriend zijn mama er tegen dan misschien niet meer zal zijn... Het is dan ook zeer pijnlijk maar we hebben onze trouwdatum verlegt naar 12-01-2008. Nu verlopen de voorbereidingen natuurlijk in een razend tempo aangezien we beide een zaak(bakkerij) uitbaten en enkel op maandag vrij zijn. Ook wisselen de emoties zich constant af wat ook niet gezond is en lopen we er constant vermoeid bij. Ik vraag mij echt af of we wel van onze bruiloft gaan genieten aangezien we nu al beide constant lopen te wenen. Het worden moeilijke tijden:( Heeft iemand hier ervaring mee hoe je hiermee moet omgaan?

Melissa

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 282

An
6-9-2008
 Meld misbruik24-8-2007 21:31:22

hallo melissa

dit is alles behalve goed nieuws natuurlijk... Hopelijk wordt het nog een mooie dag voor jullie allen om naar uit te kijken... SAMEN staan jullie sterk en maken jullie samen er een onvergetelijke dag van.
Ook al verloopt alles nu in een stroomversnelling, probeer toch te genieten van het plannen en je dag die je dan toch samen met de mensen van wie je houdt kunt vieren!
Maak anders een trouwboek waarin jullie al jullie emoties en plannen voor het huwelijk in kwijt kunnen. Soms schrijft iets gemakkelijker dan het uit te drukken in woorden tegen elkaar...

Veel liefs

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik24-8-2007 21:59:43

Hallo Melissa, om te beginnen wil ik je graag een hart onder de riem steken en jullie allebei heel veel moed en sterkte toewensen! Een huwelijk voorbereiden is wel makkelijker voor diegenen die dit in een heel ontspannen sfeer kunnen beleven...wat bij jullie nu jammer genoeg niet zo is. Hoewel het niet helemaal hetzelfde is, hadden wij ook de nodige stresstoestanden en onzekerheid (gezondheid moeder) en wisselen de gevoelens hier ook constant... In het leven liggen een lach en een traan véél dichter bij mekaar dan je zou denken, en zelfs op de mooiste dag van je leven, gaan geluk en verdriet soms hand in hand... En toch kan ik je zeggen, dat ik op de dag van mijn huwelijk ten volle heb genoten, zoals alle andere bruidjes... Misschien omdat je het té druk hebt op die moment, om na te denken... en dat is dan maar best zo! Ik wens je traantje, maar dan van geluk, en een mooie onvergetelijke dag!
( anolro__@hotmail.com )

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik25-8-2007 11:39:29

Hey Melissa,

Bij deze wil ik je veel moed wensen nu de voorbereiding van je huwelijk anders verloopt dan verwacht.
Ik heb vrienden wiens vader/schoonvader ook ernstig ziek was en waarvoor zij de bruiloft vervroegd hadden. Jammer genoeg is deze man toch sneller overleden dan men verwacht had.
Mijn eigen schoonmoeder is vorig jaar aan kanker overleden en zal er op ons huwelijk in september volgend jaar ook niet bij zijn.
Dus ik zou zeggen: geniet er ten volle van de je mama/schoonmama dit nog zal mogen meemaken. Het is zo'n leegte als ze er niet meer is...
Als je er graag met iemand over wil praten kan je altijd terecht bij de mensen van de palliatieve zorgen (bij ons heette dat Omega) Je moet daar echt geen schrik van hebben. Dat zijn gewone mensen die vaak hetzelfde hebben meegemaakt en die je helpen om daarmee om te gaan of die je soms ook met praktische zaken helpen.
Ik zou zeggen geniet van jullie voorbereidingen, geniet van jullie huwelijk en van alle momenten samen met je schoonmoeder/moeder!!

Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...