Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd op 18/8... 't Was de max!!!

  24-8-2007 12:51:12
Hey iedereen!

Ik heb hier zo vaak de verslagjes van andere pas getrouwde bruidjes gelezen... Nu kan ik mijn dag hier vertellen!
Het deed 's ochtends al zo raar. Maandenlang organiseren, telefoneren, mailen, vergelijken, rondrijden,...en plots is die dag daar en moet je gewoon 'ondergaan' en genieten.
Ik stond om 6uur op. Ingrid van Ilviso kwam mijn haar en maquillage doen en na twee uurtjes zag ik er dan ook uit zoals ik het gedroomd had!
Om half 9 klonk de deurbel beneden... Die trap afgaan, stapje voor stapje, iedereen stond te snotteren... En dan die verlossende woorden, met een dun stemmetje: "Ik vind je prachtig..." Hij zag er zelf ook geweldig uit!
We vetrokken met de oldtimer jaguar (die een collega ons die ene dag als huwelijkscadeau schonk) voor de fotosessie.
De zon scheen volle bak, dus de foto's zijn prima gelukt!
Wim (mijn man :-)) heeft mij ten huwelijk gevraagd van op een bakfiets. Voor onze uitnodigingen hebben we daarom foto's van ons in de bakfiets gebruikt en dus kon ook vandaag de bakfiets niet ontbreken. Vooral de bruidskindjes waren dolenthousiast dat ze in die bak mochten.Ik iets minder want zo evident is het niet om galant in dat ding te stappen met een jurk waarin twee hoepels zitten!
Na de fotoreportage vertrokken we met de hele suite (8 auto's) richting de kerk van Ekeren. Daar stond enorm veel volk op ons te wachten, 't deed zo'n deugd om al die mensen daar te zien!
(We hadden 200 misboekjes laten drukken en hoorden achteraf van onze boekjesdelers dat ze er nog een hele hoop te kort hadden!)
De mis was superontroerend en wij waren niet de enigen die traantjes lieten! We hadden onze trouwbeloften zelf geschreven en 't was echt heel moeilijk om ze volledig uit te spreken met de krop in de keel!
Nog een heel pakkend moment was toen mijn oudste broer zijn (als verrassing) zelf gecomponeerde pianostuk voor ons speelde.
(Als iemand nog twijfelt tussen cd's en live muziek in de kerk, ga dan voor live muziek!Wij hadden 't geluk dat we heel veel muzikanten kennen die de viering (als cadeau) voor ons verzorgd hebben, maar 't geeft zoveel meer sfeer als 't écht weerklinkt dan vanuit een cd'tje!) Helemaal op't einde zorgden de leerlingen van mijn klasje (zesde leerjaar) ook nog voor een superverrassing. Ze zongen een prachtig lied uit onze afscheidsmusical en hadden allemaal een roos bij! Weeral sotteren natuurlijk! :-)
Buiten aan de kerk stonden heel veel kindjes met bloemen... We hadden een ijstriporteur laten komen en die bleek geweldig veel succes te hebben!
Na een half uurtje aan de kerk te hebben gestaan, vertrokken we naar de receptie.
't Was nog steeds schitterend weer, dus alles kon in de tuin van de zaal opgediend worden. We hadden een Russisch duo laten komen die heel gezellige achtergrondmuziek speelden... Ook de receptie verliep vlot!
Rond 4uur vertrokken we richting feestzaal voor 't diner. Daar hadden we even tijd om te bekomen voor de mensen van 't diner kwamen. Philip van 't Schaliënnhuys in Temse ontving de suite met een aperitiefje en toonde ons de prachtig gedekte tafels!
Rond half zes kwamen de gasten voor 't diner. We hadden Marco Polo (Mongolian Barbeque) laten komen en dat vier echt bij iedereen in de smaak! Er is enorm veel gegeten! 't Was ook erg gezellig, want terwijl je buiten stond aan te schuiven om alles te laten bakken, kon je rustig een babbeltje doen met de mensen rond je!
Tegen 9uur kwamen de gasten voor 't dessert.
Daarvoor hadden we een pannenkoeken- en wafelkraam laten komen. Er is werkelijk gesmuld! Die mens blijft twee uur staan en iedereen mag à volonté eten! De pannenkoeken en wafels vlogen erdoor!!
Tegen kwart na elf dansten we onze openingsdans en 10 minuten later barstte er een feestje los (met dank aan dj Lebart!) dat tot diep in de nacht bleef voortduren!
't Was een supergeslaagd feest, een schitterende dag waarvan we nog steeds nagenieten en moesten we het opnieuw doen, zou ik er niets aan veranderen!!
Als je al een voorpoefje van de foto's wil zien ('t zijn er maar héél weinig):www.klikkerdeklik.be en kijk bij de portofolio van Peter naar "trouw Veerle en Wim".
Bedankt aan iedereen die me hier goede raad heeft gegeven en ik kom hier zeker en vast nog vaak terug piepen!
Liefs,
Veerle



Veerle
18-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 927


Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik24-8-2007 13:27:47

Waw, Veerle, jullie zagen er zo gelukkig uit! Het lijkt me dat het inderdaad een schitterend feest is geweest. Toch leuk hé, dat je daar zo kan op terugkijken!

En toch zo'n spijt dat het allemaal al gedaan is, heb jij dat niet? Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik graag nog eens zou trouwen... Met hem! Ik was zó gelukkig die dag, niet te beschrijven. Ook bij ons is alles schitterend verlopen, en dan kan je met veel plezier naar die dag terugkijken.

Ik wens je leuke wittebroodsweken toe!

Fieke
reeds 48 dagen getrouwd...



Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik24-8-2007 13:39:02

Hey Fieke,

Ik zou inderdaad ook nog eens terug willen trouwen... Zo'n unieke, zalige dag! Dat maak je echt niet meer mee, zo alle mensen die je graag hebt op één dag rondom je verzameld!

Wat de foto's betreft...
Op de meeste zien we er precies net niet gelukkig uit :-). Gek dat de fotograaf die eruit gehaald heeft. Wij hebben zelf 't cd'rommetje met alle 1700 foto's en er zitten er zoveel mooiere tussen. We plaatsen binnenkort nog een betere selectie op een andere site!

Geniet van je getrouwde leven! :-)

Veerle X



Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik24-8-2007 13:49:18

Goh, dat beloofd! Zou je de praktische gegevens kunnen doorgeven van de muzikanten? Zowel van in de kerk als tijdens de receptie? Van waar zijn deze mensen en wat is hun prijs? Merci!



Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik24-8-2007 13:51:16

Hey Veerle,

Proficiat met jullie prachtig huwelijksfeest. Men zegt altijd vergeet vooral niet ervan te genieten,maar blijkbaar hebben jullie dat wel gedaan.

Even een vraagje: kun je mij misschien een adres of telefoonnummer geven van dat pannekoeken- en wafelskraam, da tlijkt me een leuk idee. Mijn emailadres hochzeit08@hotmail.com

Alvast bedankt
gwendy



Margit
28-6-2008
 Meld misbruik24-8-2007 14:04:13

Amai Veerle zoals je het beschrijft waren we er precies bij :o) Het klinkt in elk geval super!

In welke kerk van Ekeren ben je precies getrouwd? Wij wonen ook in Ekeren maar trouwen op 28/06/2008 in de kerk van Stabroek omdat mijn vriend daar geboren is. (moeten we nog wel vragen aan de parochie van Ekeren duimen dus!)

Ik hoop in elk geval dat onze dag net zo mooi wordt als die van jullie!!

Groetjes,

Margit x

http://margitenleslie.trouwen.com



Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik24-8-2007 14:08:26

Hey Sofie!

Ik wil je gerust de gegevens van de muzikanten doorgeven, maar zet je emailadres hier even op 't forum, dan mail ik alles zeker door!
Ik weet natuurlijk niet of de muziek jouw stijl is!
Receptie: accordeon + contrabas (Heel volkse muziek!)
Misviering:piano + bugels + saxofoon + zang + orgel
* Perhaps love (zang)
* Think of me (zang)
* Forrest Gump suite (instrumentaal)
* Gabriel's oboe uit the mission (intrumentaal)
* Your song (instrumentaal)
* She's always a woman (instrumentaal)
* Trumpet Voluntary
* Marche nuptiale

We hebben héél veel reacties op de viering gekregen en dan vooral op de muziek!

Groetjes,
Veerle X





Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik24-8-2007 14:12:17

Dag Veerle,
sofie_page@hotmail.com
Door de beschrijving heb ik gewoon het gevoel dat het ook onze stijl is :) vandaar dat ik een berichtje plaats.
Alvast bedankt en een dikke proficiat met je geslaagde huwelijksdag!



Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik24-8-2007 14:14:39

Hey Margit,

Grappig, ik ben onlangs eens op jullie site gaan piepen! Leslie komt me heel bekend voor, ik denk dat hij vroeger vaak op dezelfde bus zat toen ik in 't middelbaar zat! :-)(Ik ben afkomstig van Berendrecht!) Soit, jullie zien er een schitterend koppel uit!
Wij zijn in de Lambertuskerk in Ekeren centrum getrouwd! De pastoor (Paul Verhulst) geeft jullie zeker toestemming! Wij hebben aan onze pastoor (Puurs, waar we nu wonen) toestemming moeten vragen om in Ekeren te mogen trouwen en dat was geen enkel probleem! Mijn oudste broer is beroepsmuzikant en vast verbonden aan de kerk van Ekeren, daarom wilden we daar trouwen!

Succes met jullie trouw en als je raad nodig hebt... Ik ben ondertussen een volleerde 'weddingplanner'! :-)
Liefs,
veerle




Sylvie

 Meld misbruik24-8-2007 14:33:36

Hey Veerle,

Zo te lezen hebben jullie een prachtige dag gehad, je zou ervan wegsmelten hihi.
Zou je ook eventjes de info kunnen doorsturen van de muzikanten naar mij aub, dat spreekt mij ook enorm aan.

Alvast bedankt,

Sylvie

sylvieluickx@hotmail.com



Bart

 Meld misbruik24-8-2007 14:40:49

Met dank aan jullie genodigden die zich gewillig lieten mennen onder mijn platenkeuze ;)
Het was een geweldig feestje, blij dat jullie dat ook vonden. Het ga jullie goed !!

Cheers dj LeBart



Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik24-8-2007 15:52:53

Hey Veerle,

Lijkt me een onvergetelijke dag te zijn geweest, hopelijk wordt het volgend jaar ook zo fantastisch op mijn trouwdag.
Ik heb nog een vraagje voor je. Mijn vriend en ik zijn fervente fietsers en we zouden ook graag iets doen met fietsen (tandem, bakfiets) voor onze uitnodiging en eventueel op onze trouwdag zelf. Zou je een voorbeeld van je uitnodiging eens kunnen doormailen: karlien.buelens@gmail.com

Alvast bedankt,

Karlien



Caroline
31-5-2008
 Meld misbruik24-8-2007 21:07:42

Hey Veerle,

Ik ben nog op zoek naar een goede kapster die aan huis komt in het antwerpse (vermits ik met 2 kleine kindjes zit, is een verplaatsing nogal moeilijk op die drukke dag...). Kan je haar gegevens eens doormailen aub? caroline.dufraing@telenet.be
Alvast wreed bedankt en geniet nog volop van je bruidsweken!!!

Groetjes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...