Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindelingprobleempje

24-8-2007 11:26:47
Hoi iedereen!
ik had graag even jullie ideetje gehad. ik heb al een paar dingen zien staan hier ivm de tafelindeling, maar onze situatie is een klein beetje anders waardoor ik het nog niet goed weet...
Na onze mis gaan de gasten reeds door naar de receptie (waarna met dezelfde mensen het feest zal volgen), ondertussen gaan wij onze foto's maken. De gasten zijn dus al reeds aanwezig als wij aankomen na onze fotosessie.
nu komen we er niet uit hoe we aan deze gasten duidelijk kunnen maken aan welke tafel ze kunnen gaan zitten voor het diner en dergelijke. ik had gedacht aan een groot bord aan de ingang te zetten met de namen per groep die dan bv een kleur van de tafel aanwijst. Of ik lees dat het vaak wordt gedaan dat de namen gezegd moeten worden en ze dan een kleur ofzo krijgen die naar de tafel verwijst. Maar dit laatste lijkt me moeilijk aangezien bij ons de gasten zeker niet allemaal tegelijk zullen aankomen (ik vermoed dat sommigen ook pas na de receptie gaan komen). Bovendien zijn het ongeveer 220 gasten dus das sowieso moeilijk!
Hebben jullie raad?
alvast merciekes!!

sandra
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 263

eva

Meld misbruik24-8-2007 11:40:03

Hallo,
bij ons gebeurt de tafelindeling als volgt: alle mensen moeten bij het binnenkomen hun naam zeggen( ook mensen receptie ook al gaan zij bij ons om 19u30 naar huis). De personen van het avondfeest krijgen een kraslotje met een nummer erop: vb;tafel 2
Bij begin avondfeest worden de tafels afgeroepen en gaat iedereen naar tafel vb. mensen met kaartje tafel 2 mogen nu aan tafel.
Beiden zowel geven van de kaartjes als naamafroeping wordt door mensen van feestzaal geregeld: enkel een lijst met de alfabetische volgorde en tafelschikking heb ik opgesteld. Groetjes Eva 31/8/2007

Kristel

Meld misbruik24-8-2007 14:38:57

Hoi,

Wij hadden een groot bord aan de ingang met het tafelplan op. Er waren 10 tafels dus 10 lijstjes met namen. Elke lijst had een naam gekregen (plaatsen die we zouden bezoeken tijdens onze huwelijksreis) en op de tafels hebben we dan nog eens die namen herhaald. Heel simpel.

Groetjes
Kristel

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 15:03:07

Kristel, bedankt voor je goede idee, dit lijkt me inderdaad een goede en simpele oplossing!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...