TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Angie
14-7-2009
|
24-8-2007 11:45:12
Hey,
Ik laat mijn haar iets bleken dus zie ik vrij goed wat mijn uitgroei elke maand is en dat zal denk ik zo'n 2cm zijn (per maand)wat inderdaad gene vette is als je snel terug lang haar wil. Ik weet wel dat er bij de apotheker pilletjes te koop zijn met vitaminen en zo die je haar sneller laten groeien en meer volume geven. Dat is misschien een optie maar toch eerst aan je arts vragen of je dat wel mag nemen tijdens je behandeling. Ze helpen alleszins wel want 2 vriendinnen van mij hebben ze gebruikt na een haarcatastrofe en dat was snel weer bijgegroeid. Nog een mogelijkheid is om aan de kapper te vragen om er een stukje in te zetten. Mijn neef is vorige maand getrouwd en zijn vrouw die normaal heel kort haar heeft had een opgestoken kapsel waardoor het leek alsof ze normaal heel lang haar heeft. Dat wordt dan met een klip in je haar bevestigd. Wat die extensions betreft daar kan ik je niet bij helpen want daar ken ik niks van maar bevraag je misschien eens bij een andere kapper dan weet je meteen of je inderdaad eerst 15cm haar moet hebben. Hopelijk heb je hier iets aan. Succes!
Groetjes,
Angie 41 dagen getrouwd
|
|
Kelly
31-5-2008
|
24-8-2007 11:45:27
Ik heb mij laten wijsmaken dat je biergisttabletten moet nemen. Dan zou je haar dubbel zo vlug groeien als anders. Normaal groeit haar ongeveer een cm per maand. Bij de ene al iets meer, bij de andere al iets meer.
Ik hoop dat je een oplossing vindt!
Groetjes Kelly
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-8-2007 13:04:33
Hey,
Ik neem momenteel een kuur Omnivit Vita Haar en dat werkt heel goed. Ik weet niet of mijn haar er sneller door groeit, maar het is wel veel gezonder en valt niet zo veel uit. Ik vrees echter dat je geen wonderen mag verwachten. Haar dat te snel groeit gaat ook heel snel kapot en da's ook geen zicht op je trouwdag. Misschien is een mooie pruik een optie?
Veel sterkte meid! Lieve
|
|
Elke
13-10-2007
|
24-8-2007 13:22:33
Hey Marie,
Mijn zus heeft eens haar haar vrij kort afgedaan, ik denk dat het zo'n 6 à 7 cm lang was als ze naar haar prom (in Amerika) moest. Ze wou opgestoken haar ... Wat ik denk dat de kapster gedaan heeft is: haar haar met spelden naar achteren gestoken, gelijk je het op een staartje zou doen (maar daarvoor was het dus te kort) en dan een voorgevlochten haarstukje erin verwerkt. Op de foto's (ik heb het niet in 't echt gezien, maar mijn zus is geen gemakkelijke ...) zie je echt niet dat het haar eigen haar niet is, dus ik vermoed dat ze haar eigen haar en die vlecht in dezelfde kleur (ongeveer haar eigen kleur) geverfd hebben. Ze heeft ook heel fijn haar, en ook die overgang zie je niet. Dus misschien moet je daarover eens informeren? In hoeverre je dan lange losse lokken aan je gezicht kan hebben en zo, dat weet ik niet, maar ik vermoed dat er ipv een vlecht ook wel andere stukken te verkrijgen zijn (ze heeft die vlecht trouwens nog steeds).
veel sterkte!! en geniet van de voorbereidingen! Elke
|
|
Fieke
7-7-2007
|
24-8-2007 13:36:01
Dat is inderdaad lastig, maar het belangrijkste is dat je terug gezond wordt! Dat moet je in je gedachte houden.
Voor de rest vind je wel een oplossing bij een goede kapper die je haar zo kan opsteken dat je het niet ziet (met een extra stukje). Als dat echt geen uitweg biedt, kan je nog altijd een mooie pruik kopen. Ik zweer het je, dat haar is vaak nog mooier dan natuurlijk haar en de dag van vandaag zie je het verschil écht niet meer! Pruiken op maat zijn wel duur, maar als je er zo veel belang aan hecht, misschien toch zijn geld waard?
Ikzelf heb heel lelijk haar: sommige stukken gegolfd, andere stukken vlak, en een mottige kleur. Ook heb ik enorm veel en dik haar. Ik moet het dus constant laten ontrkullen en kleuren, wat mijn haar heel droog maakt. Ik heb al gedacht het gewoon af te scheren en mij een mooie pruik te kopen, maar dat is misschien maar een raar zicht thuis ;-)
Ik wens je alvast veel succes met je chemokuur en ik duim met je mee! Ook veel plezier (en verzet) bij de organisatie van jullie huwelijk.
Vele groetjes, Fieke reeds 48 dagen getrouwd...
|
|
Marie
13-6-2009
|
26-8-2007 10:28:46
Hay iedereen,
bedankt voor de reacties. Natuurlijk concentreer ik me eerst op weer gezond worden, maar veel kan je daar zelf nu ook weer niet aan doen. Een leuke bezigheid tussendoor is dus het plannen van mijn trouw.
Een goede pruik heb ik al, maar dat is lang niet hetzelfde als eigen haar (je kan dat bv niet naar achteren kammen, zoals ik gewoon ben).
De tips ivm het opsteken zijn wel super-goed. Daar had ik zelf niet aan gedacht.
Voor de vitaminenkuren en dergelijke zal ik bij de dokter wel eens informeren.
Bedankt!
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|