Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  13-10-2003 11:00:55
Wie kent een leuke, lieve of originele tekst om op de uitnodiging te zetten? Zelf ben ik niet zo creatief...

Eva

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 609


kaatje
30-12-1899
 Meld misbruik13-10-2003 11:17:37

ik kan je ook hier wel helpen maar laat eerst eens je mail-adres achter en dan kan ik je wel meerdere tips geven en teksten



Marjolein

 Meld misbruik14-10-2003 15:52:39

Hallo,

bovenaan onze uitnodiging zetten wij het refreintje van onze openingsdans. Misschien een ideetje van jullie.
Je kan ook eens surfen naar www.gedachten-gedichten.nl
Veel plezier!



Evelien

 Meld misbruik14-10-2003 21:24:29

eindeloos verliefd en met een glimlach die nooit zal vergaan, kondigen wij ons huwelijk aan

bezegeling van liefde
bezegeling van trouw
bezegeling van
'ik hou van jou'

wat wij al heel lang weten
willen we nu nooit meer vergeten
wij blijven voor altijd bij elkaar
en dat bezegelen met ringen
lijkt ons een mooi gebaar.

de hemel is bezaaid met gouden sterren
die blinken in het licht van de maan,
maar de allermooiste van die lichtjes
zie ik altijd in jouw ogen staan.

groetjes, Evelien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...