Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

  24-8-2007 8:46:25
ela

morgen ist mijn vrijgezellen. Ik kijk er enorm naar uit! Ik heb gisteren een lijst gekregen wat ik allemaal moet meenemen, waaruit ik dus niet kan opmaken wat we gaan doen.
skipak, skibril,...
hawaïkledij
kokosnoten
slaapgerief
wasgerief
galakleed
sportieve kledij
...

en de lijst van mijn vriend is al niet beter.

Ik weet wel dat we ergens blijven slapen. hopelijk niet te veel onnozele spelletjes erbij, ma ik vertrouw op de vriendinnen. Mijn vriend is net iets minder gerust in zijn vrienden...

ik wou dat het al morgen was.

groetjes

Mieke
22/09/07

Mieke
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 888


nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 15:34:00

Hey,
ik heb morgen ook mijn vrijgezellen, maar ik weet ongeveer wel wat we gaan doen ( er zijn wat problemen geweest met de planningen, vandaar).
Ik kijk er wel naar uit. Wij gaan nergens overnachten, en we spreken snachts (tgen 2u ofzo) wel af met de mannen om verder te gaan feesten.

Het enige wat me wat angstig maakt is dat het morgen de 'laatste barrière' is. Nu komt alles ineens heel snel dichtbij... STRESS....

groetjes
Nathalie
01/09/07



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 15:34:47

Zo grappig naamgenoot!

Ik heb morgen ook mijn vrijgezelle, trouw wel al op 8 sept. Ik heb nog helemaal niets gehoord. Hopelijk vind ik na het werk iets in de brievenbus of zo, want ik ben nu toch al heel erg nieuwsgierig... Al vertrouw ik de vriendinnen wel - denk ik...



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 15:40:05

ja voor ons de eerste stap naar den trouw de vrijgezellen, dan de week voor den trouw nog de schieting. Ja wij doen onze vrijgezelle tamelijk vroeg aangezien september voor ons heel druk is.

plezant allemaal he

Mieke
22/09/07



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 16:37:48

Mijn vrijgezellendag is de week voor het huwelijk! Verheug me er ook al erg op, al hoop ik dat mijn vriendinnen zich een beetje hebben ingehouden en ik niet straal belachelijk moet gaan doen :-) zal wel plezant worden, ik vertrouw erop!
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat is dat, "de schieting"?
Amuseer jullie morgen dan voor diegenen voor wie het morgen zover is!!



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik27-8-2007 9:07:39

schieting is meestal de week voor den trouw, er worden kanonschoten afgeschoten om zogezegd de boze geesten weg te jagen voor het huwelijk.

das een traditie in sommige streken

Mieke
22/09/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...