Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapel in Mol of Hasselt

23-8-2007 17:38:47
hallo allemaal
wij zouden graag in een mooi beetje afgelegen kapel of kerk trouwen.
Waar kan je zo een kerkje vinden en hoe weet iemand hoe dat allemaal in zen werk gaat met de pastoor...
bedankt

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 575

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik26-8-2007 12:42:17

Het is niet Mol, het is niet Hasselt, maar wel er tussenin: in de Sint Jansbergkapel in Zelem.
Het hoort wel bij een feestzaal, dus je zou zeker even moeten navragen of je de kapel apart kan gebruiken.

De kerk van Zelem zelf heb ik nog niet van binnen gezien, maar het ligt alleszins in een heel kleine dorpskern en dus wat meer afgelegen.

Hoeveel personen verwachten jullie?
De kerk van Mol Centrum heeft achterin een klein kapelletje (we hebben daar ooit een herdenking bijgewoond) en die is best gezellig.

Op de Rozenberg hebben ze ook een kapel, maar of die gebruikt kan worden voor een huwelijk...?!

In de abdij van Postel hebben ze ook een aparte ruimte die kan gebruikt worden voor een dienst.

In Hasselt liggen de meeste kerken in't centrum, denk ik.

Voor de rest weet ik het niet zo ... Moet ik nog eens goed nadenken.

Ben je van Mol/Hasselt?

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik27-8-2007 7:14:30

Hallo,

alvast bedankt voor de tips.
ikzelf ben afkomstig van hasselt maar we wonen momenteel in Mol.

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik27-8-2007 8:36:15

Hier is't net omgekeerd: afkomstig van Mol, maar ik woon in Hasselt :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...