Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pastoor Meise-Wolvertem-Grimbergen

23-8-2007 17:28:51
Hey allemaal,

Aangezien ik juist verhuist ben, en volgend jaar in juli ga trouwen, zoek ik een kerk om in te trouwen... Aangezien ik juist verhuist ben, ken ik geen enkele pastoor in die buurt... Ik ben een beetje bang om de plaatselijke pastoor aan te spreken aangezien ik graag een vlotte pastoor zou willen die niet al te veel zijn eigen wil wil opleggen op het verloop van de mis... Kennen jullie toevallig zo'n pastoor in die regio? Mag misschien ook een ander dorp/gemeente in de buurt zijn, hoor.

Als ik de plaatselijke pastoor opbel om een afspraak dan kan ik toch bijna niet anders dan met die pastoor verder te gaan, ook al klikt het niet... Vandaar mijn nogal bizarre vraag...

Alvast bedankt, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes,

Christel

Christel
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 709

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik24-8-2007 8:47:05

Hey Christel

Pater Johan Goossens(Grimbergen)is een vrij jonge en heel moderne pastoor.

Hij is in principe verantwoordelijk voor deelgemeente Beigem. Wij gaan dan ook in het kerkje in Beigem trouwen (dit is een klein en gezellig kerkje), zie je het iets groter, dan is hij wel bereid jullie in de basiliek van Grimbergen te huwen.

Ik heb zelfs al van mensen uit de kanten van Steenokkerzeel gehoord dat zij een heel oude pastoor hebben en aan Johan gevraagd hebben bij hen de mis op te dragen, ook daartoe is hij bereid. Ik zou zeker eens contact opnemen! Zijn contactgegevens en foto's vind je op onderstaande website: http://www.kerkgrimbergen.be/pargrim.html

Veel succes
Ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...