Terug naar overzicht
hi,check eens www.partystuff.be ;-)Bjorn&Sofie
Hey,Ik heb onze glowsticks gekocht bij gadgetwinkel.nl.Ik had redelijk laat besteld maar de bestelling was precies op tijd.Wij hadden gekozen voor de blauwe. Voor 100 glowsticks met connector (om er bvb. armbandjes van te maken) betaal je 7.50 e + verzendingskosten.Ze waren een groot succes bij ons.Groetjes, Sissi(89 dagen getrouwd)
Hi, Ga eens kijken bij AVA papierwaren.Evy
de vuurwerkstokjes hebben ze zeker bij AVA maar ze zijn dikwijls al uitverkocht, maar je vindt ze ook in elke carnaval-/feestwinkel. daar hebben wij er ook gekochtgroetjes sas
heyGlowsticks vind je op veel plaatsen, tik het maar eens in op google.be of op kapaza.be.Ik had ze voor onze trouw ook gekocht, met de bedoeling om aan de kinderen te geven.Ik dacht zelfs dat ik er veel te veel ging over hebben, maar ze waren in 5 minuutjes allemaal weg, amai!!!!!Zelfs de ouderen waren er gek van! Had ik dat geweten, had ik er meer gekocht. Ik had er 100 (voor 130 personen)Groetjes, els14/07/2007
HeyMag ik eens vragen wat jullie dan met die stokjes gedaan hebben? Want het is wel een leuk idee om dit te geven aan de gastenLiesbeth