Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders, help !!

  22-8-2007 21:52:34
Hallo,
wij zij van plan om een cadeau voor de ouders te voorzien (weten nog niet wat). We zouden dit willen afgeven op het avondfeest, maar wanneer gebeurt dit best?

katleen
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 896


irin

 Meld misbruik22-8-2007 21:56:43

hallo,op mijn huwelijk hadden wij voor de ouders een koppel gemaakt uit kaars met onze naam en huwelijksdatum erop voorzien en dat werd gegeven tijdens de bedanking in de kerk maar op het feest zou ik het voorzien voor de openingsdans



Carolien
31-8-2007
 Meld misbruik22-8-2007 23:39:55

Hallo

Wij voorzien een mooie foto van ons en ons zoontje voor onze ouders.
We gaan dit geven net voor het dessert.
Een tip van onze DJ, onderbreek nooit het dansen voor die dingen. Uw feest is gebroken en dan wordt het moeilijk om het terug in gang te krijgen.

Groetjes



Annick
13-7-2007
 Meld misbruik23-8-2007 9:25:17

ik ben vorige maand getrouwd. Wij gaven de cadeaus tijdens het diner, tussen het hoofdgerecht en het dessert. Dan is er vaak een moment waarin alles een beetje stil ligt.
Aan onze papa's gaven we een vivabox (degustatie van wijnen) en aan onze moeders een geschenkenmand.
Ik heb ook al gehoord dat ze per ouderkoppel een Bongo-doosje cadeau gaven voor een weekendje weg of zo. Alles hangt af van wat ze graag hebben en wat je eraan wilt uitgeven.



Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 11:12:26

Hallo,

Wij geven onze vaders een fles champagne en de moeders een boeket bloemen. Een kader met foto houden we als nieuwjaarscadeau (tegen dan is onze album af en hebben we al eens kunnen polsen welke foto's zij mooi vinden als vergroting).
Wij geven dit af bij de speech voor het eten begint. Maar ik denk dat je dit best eens bespreekt met de feestzaal.

Groetjes,
Chantal
01.09.07 -> nog 9 dagen!



Evi

 Meld misbruik6-9-2007 9:58:57

Dit is een leuk idee:
http://legoutmattina.homestead.com

Luxe ontbijt aan huis geleverd. Tussen Gent en Aalst.
Wij hebben het reeds eens uitgeprobeerd en het is super super super ! Niet te vergelijken met onbijt van bij de bakker.
Het is vers en veel, erg veel. En tot in de puntjes verzorgd.
Ze hebben ook cadeaucheques.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...