Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brengen van ringen in de Kerk

22-8-2007 18:17:42
Hallokes,

Iemand ideetjes voor het brengen van de ringen in de Kerk?

Mercikes alvast!

Groetjes Petra

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 410

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik22-8-2007 20:01:28

bij ons is het wel niet in de kerk, maar denk dat het daar ook wel zou passen.
Bij ons gaan de twee bruidskindjes achteraan elk een knuffelbeer halen waaraan een lintje met de trouwringen bevestigd is. Wij kunnen de ringen er makkelijk afhalen en de bruidskindjes mogen achteraf elk de beer houden...

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik22-8-2007 21:04:59

hey petra

Mijn ringen worden gebracht door het zoontje van mijne getuigen. ik vind da super schattig en romantisch. ik zou het u echt aanraden om dit te laten doen hoor.

groetjes

melissa en sushi

Annick
13-7-2007
 Meld misbruik23-8-2007 9:28:56

Het idee dat ik beschrijf is vrij origineel en je moet ervoor zijn.
Mijn zus trouwde twee weken geleden. Bij haar zaten de ringen op een kussentje in een ballon. De bruidskindjes brachten die naar voor en het koppen mocht erin prikken. Plezier gegarandeerd.

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik23-8-2007 9:52:46

Bij ons brengt ons bruidkindje de ringen (wordt dan net 2 jaar) zal dus ook wel schattig worden... Als ze maar de juiste richting uitloopt en dus niet naar buiten gaat ;-))

Sarah
26-7-2008
 Meld misbruik23-8-2007 11:00:27

Ik had in gedachten om de twee kleinste bruidsmeisjes (bijna 3 en net 5 jaar) met een fietsje/step van achter in de kerk tot aan het altaar te laten rijden, en dan de ringen op een kussentje of zo aan het stuur te bevestigen. Ik ben alleen bang dat dat niet zo goed gaat als ze nogal lange kleedjes aan hebben, of als ze op dat moment weigeren om dat te doen, of in elkaars weg gaan rijden... Maar ons oudste bruidsmeisje (16 jaar) kan altijd alles in goede banen helpen leiden.

Groetjes, Sarah *26/07/2008*

nele
29-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 13:39:34

Dag Petra,
Bij ons brengt onze Engelse Bulldog de ringen naar voren.die zijn vastgenaaid op een kussentje dat hij op zijn rug draagt.
Tis een beetje zoeken naar iets origineels, maar laat je fantasie de vrije loop
Groetjes Nele
29/09/2007

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik24-8-2007 9:35:24

Een beetje saai bij ons misschien, maar bij ons had de getuige van mijn man onze ringen. Hij gaf die dan aan onze pastoor toen we de ringen moesten gaan uitwisselen. Ik vond dat ook wel iets hebben.

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik26-8-2007 12:59:39

Bij ons zijn het ook de bruidskindjes die de ringen brengen.

De ringen zullen in 2 schattige 'tandendoosjes' zitten met een tafereel uit een sprookje. Als ze de doosjes aan ons geven, krijgen ze een cadeautje in de plaats: het bruidsmeisje een glitterring en de bruidsjonker een auto. Het tandendoosje krijgen ze achteraf ook terug.

Als je met een knuffelbeer werkt, hou er dan rekening mee dat het kind het niet steeds wil afgeven (als ze nog jong zijn). 'k Heb dit al 3 keer meegemaakt. Grappig is het wel, maar het eindigt soms in een huilbui. Daarom ook dat we ze iets klein in de plaats geven (iets dat er nét iets interessanter uit ziet ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...