Terug naar overzicht
Houdt hij van schattenzoektocht? Het is vrij grootschalig, maar een vriend van mij had voor zijn vriendin aanwijzingen achtergelaten in hun stad, bij vrienden en familie, die ze moest verzamelen en haar telkens een stapje verder brachten en waarbij het ook steeds duidelijker werd wat zijn bedoeling was want op het einde vond ze... hem met een ring :)
Mijn nicht heeft dit ook gedaan. Zij waren samen naar de sauna gegaan en ze had een fles champagne meegenomen en op het glas voor hem had ze 'wil je met me trouwen' geplakt. Een vriendin van mij had haar vriend gevraagd door de hele week postkaartjes met foto's van hen samen te verstoppen in zijn werktas, tussen de sokken, ... Na die week had ze 's zondags in het huis allemaal grote foto's gehangen van die postkaartjes en een ontbijtje klaargezet. Daar heeft ze hem dan gevraagd om te trouwen.
Wij gaan zowiezo 22 september trouwen, maar omdat er geen echt aanzoek is geweest heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken!Ik heb via www.bonbon.nl een stuk chocolade besteld met "Wil je met me trouwen?"Dat zan een dezer dagen bezorgd worden.Ben benieuwd naar zijn reactie.Judith 22/9/2007
Hebben jullie dan zelf voor je eigen ring gezorgd? of zijn jullie dan erna samen gaan kopen?
Hey Stefanie,wij zijn daarna samen twee ringen gaan kopen die bij elkaar passen, onze verlovingsringen dus. Mijn vriend is nl geen 'juwelen' man en ik zou het me niet geriskeerd hebben van iets te kopen zonder hem erbij. Als meisje zeg je soms wel over een juweel 'dat vind ik mooi', maar een jongen die uit zichzelf een juweliersetalage bekijkt en mannen-ringen bekommentarieert ben ik nog niet tegengekomen ;-)Wij hebben eigenlijk 'besloten' van te gaan trouwen, dus ik heb geen aanzoek gedaan of gekregen. Daarmee kan ik je niet helpen. Ik zou zeggen, doe waar jij je goed bij voelt (ivm op de knieën gaan zitten). Een ideetje? Heb hier ergens gelezen dat iemand een groot hart gevormd had met theelichtjes en het woord ja in en zij moest dat dan uitblazen als ze met hem wou trouwen. Het fijne weet ik er niet meer van, maar toen ik het las, dacht ik wel 'zo origineel' en 'zo schattig'. Misschien moet je in 'oude' berichten gaan snuffelen?Veel plezier met je aanzoek!Elke
Hey Elke,bedankt voor de tips, denk idd ook met hem dan achteraf een ring te gaan zoeken want ook mijn vriend is geen juwelenman:-)Het ideetje om hem te huwelijk te vragen had ik al, dus dat probleem is al opgelost, dat met de kaarsjes klinkt erg gezellig, misschien kan ik er ook wel wat mee doen.. Wanneer trouwen jullie?
Hey Stefanie,wij trouwen in oktober, zijn verloofd sinds februari (dan zijn we toch ons ringen gaan halen).ivm die kaarsjes, was in een topic over hoe heeft je vriend je ten huwelijk gevraagd. Daar kan je mss nog andere leuke ideeën vinden?Elke13/10/07
Dag Steke,Wat leuk je hier tegen te komen... ;)Ik hoop dat je er uit geraakt, want de tijd nadert hé! Ik zou die ringen ook samen gaan kiezen hoor... Zo heeft ie er dan toch ook wat inspraak in en da's wel plezant zo samen gaan kiezen...Hou me op de hoogte hé! ;)GroetjesSofie
mijn vriend heeft het zo gevraagd:als je die scene uit love actually kent moet je niet verder lezen :-)hij had op grote vellen papier een ganse tekst geschreven. zo in de trant van : schatje, sinds 21 aug 05 ben je in mijn leven, enzoverderenzoverder. zo had hij een blad of 8 vast. op het laatste blad stond er DUS... en voor ik het wist zat die op zijn knieen met een ring voor mijne neus. echt keiromantisch. hij had al eerst een verjaardagsfeest georganiseerd met alle vrienden en dan had hij het later die avond gevraagd.misschien een goei tip :)groetjes12-09-08