Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pottemaeckershoeve

22-8-2007 10:43:39
goeiemorgen, wij trouwen volgend jaar en zijn aan het twijfelen tussen de Pottemaeckershoeve en de roode poorte... heeft iemand ervaring met deze twee zalen en welke zaal zou je dan aanraden? ik kan ook niemand bereiken in de Pottemaeckershoeve, dus weet iemand een ander telefoonnummer? dank je!

sofie

sofie
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1531

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik22-8-2007 12:35:22

Hallo Sofie,
Ik ben net gehuwd, op 14juli, in de Roode Poorte. Ben indertijd ook naar Pottemaeckershoeve geweest, maar die was voor ons te klein, daarom is het Roode Poorte geworden. Ik vind de Roode Poorte ook iets meer afgewerkt, maar de prijs is er ook naar natuurlijk...
Hou er rekening mee dat je in de Roode Poorte ALLES zelf moet doen, in de Pottemaeckers heb je tenminste al je tafels...
Als je een paar foto's van de zaal wilt zien kan je altijd eens op onze trouwsite kijken, www.14jul.bruiloftsite.nl .
Ik wilde eigenlijk graag in de Roode Poorte trouwen, en zo is het ook geschiedt, en ik ben er super blij mee!
De dag nadien is t soms wel een beetje minder, bij het opkuisen, maar ook dat viel eigenlijk al bij al nog mee...
Als je nog vraagjes hebt mag je me altijd contakteren op tineherrebout@hotmail.com, voor bijvoorbeeld huur van tafels enzo...Kan je ook mijn prijzen doorgeven, zodat je een idee hebt...
Je vindt ook heel veel terug op onze site, tot gauw, en succes!
Tine één maand en één week gehuwd

kristoph

Meld misbruik23-8-2007 9:33:01

Hallo,hier het nummer van de Pottemaekershoeve.050-310 500 Ter rooie poorte 050-319 662

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...