Terug naar overzicht
Hallo Sofie, Ik ben net gehuwd, op 14juli, in de Roode Poorte. Ben indertijd ook naar Pottemaeckershoeve geweest, maar die was voor ons te klein, daarom is het Roode Poorte geworden. Ik vind de Roode Poorte ook iets meer afgewerkt, maar de prijs is er ook naar natuurlijk...Hou er rekening mee dat je in de Roode Poorte ALLES zelf moet doen, in de Pottemaeckers heb je tenminste al je tafels...Als je een paar foto's van de zaal wilt zien kan je altijd eens op onze trouwsite kijken, www.14jul.bruiloftsite.nl .Ik wilde eigenlijk graag in de Roode Poorte trouwen, en zo is het ook geschiedt, en ik ben er super blij mee!De dag nadien is t soms wel een beetje minder, bij het opkuisen, maar ook dat viel eigenlijk al bij al nog mee...Als je nog vraagjes hebt mag je me altijd contakteren op tineherrebout@hotmail.com, voor bijvoorbeeld huur van tafels enzo...Kan je ook mijn prijzen doorgeven, zodat je een idee hebt...Je vindt ook heel veel terug op onze site, tot gauw, en succes!Tine één maand en één week gehuwd
Hallo,hier het nummer van de Pottemaekershoeve.050-310 500 Ter rooie poorte 050-319 662