Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk in Limburg (aanraders)

  22-8-2007 10:42:13
Hey allemaal,

Ik ben ondertussen al 25 dagen getrouwd en het was inderdaad een fantastische dag. Hierbij had ik jullie graag een aantal aanbevelingen doorgegeven.

Onze ceremoniemeester: Gunther Vranken. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zonder Gunther had gedaan. Hij heeft de de hele dag vlekkeloos laten verlopen. Mijn standaardantwoord tijdens de dag als iemand mij iets vroeg wat of hoe hij iets moest doen, was: "Vraag het aan Gunther!". Al mijn gasten zeiden dat Gunther echt ongelofelijk was!!!

Fotograaf: Art Defence uit Diepenbeek
Nu ik heb al een paar foto's kunnen zien en ze waren echt prachtig. Maar wat ook belangrijk was, tijdens de dag had ik echt niet het gevoel dat ik gevolgd werd!

Videograaf: Studio Sassafras
De DVD, daar moeten we nog wat op wachten, maar samenwerken met hun was echt een plezier.

Bloemist: 't Bloementuiltje in Hasselt (Godsheide). Dit is een lokale bloemist die prachtige bloemstukken en bouquetten maakt aan een ongelofelijke prijs! Dit is ECHT een aanrader qua rijs/kwaliteit. De bloemiste zelf is zeer vriendelijk en je voelt dat ze voor haar vak leeft.

Vervoer: Partybus Rederij Limburgia Hasselt
Al mijn gasten spreken nu nog over de "Partybus". Maar bel eerst eens om te zien of ze nog verhuurd wordt, want ik weet dat de eigenaars erover aan het denken waren ze weg te doen.

Make-up en kapsel: Il Viso
Niet het goedkoopste alternatief, maar ze komen aan huis met 2 personen om kapsel en make-up te doen en iedereen zei dat we er prachtig uitzagen.

Bedankjes en huwelijkskaars: De Kaarskesprocessie in Lummen.
Heel vriendelijke mensen die echt met u samenwerken om een bedankje (bij ons pralines en chocoladejenever) te ontwerpen dat binnen uw prijscategorie valt.

Bruidsjurk: E&R Beverlo
Gemengde gevoelens. Het hangt er echt vanaf welke verkoopster je hebt.

Verhuur smoking bruidegom: Smets Tailors in Hasselt
Fantastische mensen, die op het laatste moment nog aanpassingen hebben aangebracht.

Muziek:
Kerk: Virgajessekoor: Koor van mijn middelbare school dat officieel niet meer bestaat, aar voor de mis nog één maal samenkwam. In één woord, prachtig
Receptie: The Almost Swinging Jazz band. Fenomenaal. Live Dixieland muziek. Iedereen vond het echt fantastisch
Avondfeest: DJ Kristoff: ok

Ik wens iedereen nog een heel fijne tijd met de voorbereidingen!!!

Groetjes,

Caroline


Caroline
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1499


Stefanie
7-3-2008
 Meld misbruik22-8-2007 11:20:15

Hoe viel de prijs mee van het verhuur van de kledij van de bruidegom?
Mijn vriend wil ook liefst huren, en we zijn ook van die kanten, maar ik wist niet waar en hoeveel het kost.

xxx
Stefanie



Kerry

 Meld misbruik22-8-2007 12:08:52

Hoi,

Kan je het adres en telefoonnummer van Gunther Vranken mss even doorgeven? Hoeveel heb je hem moeten betalen?

groetjes



Valerie
18-5-2010
 Meld misbruik22-8-2007 15:46:39

aan Caroline,
fijn om te horen dat je ons koor leuk vond. het was ook duidelijk dat je ervan genoot! het was dan ook voor ons allemaal nog eens tof om te zingen voor een ex-schoolgenoot.
nogmaals proficiat!
ik ben nu ook bezig met de voorbereidingen van onze trouw volgend jaar. merci voor de tips.

ps: muziek tijdens receptie: heb je daar meer gegevens van?

groetjes, Valerie



Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik23-8-2007 9:37:13

Hey Caroline,

Zou je mij de gegevens van Gunther Vranken kunnen bezorgen?
Wat is zijn prijs?
En wat is de prijs van Studio Sassafras?

Groetjes,
Kelly
kelly.vannoten@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...