Terug naar overzicht
Hey OliviaIk heb me lang kunnen inhouden maar nu ben ik toch ook nieuwsgierig hoor.Kan je me wat meer info mailen ?Groetjes en bedankt !vandamsarah@hotmail.comSarah15*09*07
Hallo,Zoals velen hier ben ik ook heel nieuwsgierig geworden hoor, kan ik meer info krijgen, foto , prijs enz ... anne.sablon@pandora.beLiefsAnne21.09.07
hallo,Kben toch ook heel nieuwsgierig geworden .Kan je me ook foto's en info door sturen.Brenda_de_baets@hotmail.comGroetjes brenda29/09/2007
Hallo Olivia,Je maakt me nu echt wel nieuwsgierig hoor.Kan je mij wat meer info doorsturen aub?sylvieluickx@hotmail.comMercikes
Hey,mijn huwelijksdag is ondertussen bijna een jaar achter de rug, maar ik ben toch ook enorm nieuwsgierig geworden... Ldeduytschaever@hotmail.com.Groetjes,Lieve
stuur je het me ook es door aub?sdescheemaecker@hotmail.com
stuur je het me ook door? niuewsgierig hé!!! hihi!! bedanktgr dienmail: wardhanot@hotmail.com
hmmm, het begint hier zo stillekesaan wel op sluikreclame te lijken...
Mocht ik jou zijn, ik start een bedrijfje voor deze doos! Mijn nieuwsgierigheid is ook gewekt... Kan je het mij ook eens mailen? sjelot@pandora.beMerciekes!
eveneens een fotootje welkom: sandrademeyer@hotmail.commerci! Sandra
hey,de mijne was ook zelf gemaakt,maar had nu wel graag de jouwe gezien.skally23@hotmail.comalvast bedankt
Hoi Olivia,Zou je me ook een fotootje kunnen doorsturen en de prijs?Dankjewel!bethvanderschot@hotmail.comGroetjes,Beth12.07.2008
Hey Olivia!Graag ook een fototje van je enveloppendoos als je er niets mee inzit...ben echt wel benieuwd: cammaert_margit@yahoo.comGroetjes,Margit28/06/2008http://margitenleslie.trouwen.com
Graag naar mij ook een mailtje: isolde80@yahoo.comThanks!Veerle
haalo olivia, ben erg benieuwd naar je enveloppedozen.graag een mailtje met foto's of uitleg en prijs naar billy.lowie @telenet.begroetjes sofie
krijg ik ook een fotootje aub?petoetje_05@hotmail.com
pffff, ik ben ook wel supernieuwsgierig!!!!Zou je ook een foto naar mij kunnen sturen? elskepeeters@telenet.BeGroetjes!!!!!!!!!
Graag krijg ik meer informatie (foto en prijs) op anenpieter@hotmail.com
Ik ben eveneens zeer benieuwd.Wil je een foto sturen naar:sophie.baerts@myonline.beWat is de prijs?Groetjes,Sophie
Hoi SophieStuur je me ook eens je fotootje door?dank u wel sdebaets@manufast-abp.besophie
hoi Olivia, Kan je mij ook een fotootje mailen? dank je!f.sarah@telenet.be
En ook naar mij?Uschi_vanschoubroeck@hotmail.comBedankt! Ben ook nieuwsgierig...Uschi
kun je mij ook eentje doormailen?sohanssens@yahoo.com bedankt
Nu ben ik ook wel enorm benieuwd hoor!Kan je mij ook eens een fotootje en uitleg bezorgen aub?debbievandenlangenbergh@telenet.beAlvast bedankt!Groetjes Debbie