Terug naar overzicht
Teksten en muziekJullie
Piep,Ge hebt toch een voorbeeld liggen? :-)Gewoon de teksten die de pastoor of andere mensen gaan voorlezen en eventueel de liedjes die ge in de kerk gaat spelen. Die teksten krijgt ge wel van de pastoor zenne ma pas als ge uw mis gekozen hebt. Wij hebben alles zelf gekozen dan krijgt ge zo'n mappen mee en moet ge maar kiezen wa ge t mooist vind en da typt ge dan over he. Wij hebben de boekskes zelf gemaakt ma ge kunt ook naar een copycenter of nen drukker gaan. Bij de meeste pastoors kunt ge ook een "standaardmis" kiezen en dan zorgt hij voor de boekskes ma die zijn dan wel al eerder gebruikt. Groetjes,Ikke
Opzet van een misviering:OpeningsliedOpeningswoord Lied: GloriaOpeningsgebedEerste Lezing Tweede Lezing Lied:HuwelijkssluitingRingen KaarsLiedVoorbedeKlaarmaken Altaartafel waaronder muziekGebed over de GavenGrote Dankgebed met daarin Lied: Onze VaderHuwelijkszegenCommunieBezoek MariakapelSlotgebedDankwoordZending en ZegenMuziekHopelijk heb je er iets aan.Groetjes!!
Hey,Als je me even mailt stuur ik je mijn misboekje door, kun je dit gebruiken als voorbeeld;aplusquin@skynet.beGroetjes,Angelique25/8/2007