Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jamaica als huwelijksreis

  21-8-2007 12:44:44
hallo iedereen.
Wie gaat er nog naar Jamaica als huwelijksreis? Of is er al geweest?
Hoe is het daar? Welk hotel?
Welke activiteiten gedaan?
welke periode?
Alle info is welkom. wij zijn van plan volgend jaar midden-eind mei te gaan.
groetjes
petra

petra

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 406


Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik21-8-2007 16:05:53

Hoi Petra,

je hebt echt een goeie keuze gemaakt. Wij zijn vorig jaar in juli naar daar geweest. Riu Ocho Rios. Wij vonden dit een heel goed hotel, goede service, verzorgd, lekker eten (maar na acht dagen vonden we het wel steeds hetzelfde). Wij hebben een bezoek gebracht met de taxi aan Ocho Rios zelf. Zeker geen taxi van het hotel nemen want die kosten 30 dollar en een particuliere taxi (te herkennen aan de nummerplaat) kost maar 2 dollar. We werden daar aangesproken door een inwoner die ons de 'flee market' wou tonen. We zijn daar op ingegaan en we hebben echt prachtige dingen gezien. We hebben vanalles mogen proeven, hij nam ons ook mee in de sloppenwijken en bij plaatselijke kunstenaars. Maar na een tijdje werd ik bang en hebben we gezegd dat we teruggingen en dan vroeg hij 20 dollar per persoon maar we hebben hem er zeven in totaal gegeven en toen zij hij 'you win some you lose some' en dat typeert echt de jamaïcanen. Achteraf zagen we dat ze constant toeristen van de straat plukten om ze een rondleiding te geven dus die schrik was voor niks nodig. We hebben ook Dunn's River falls beklommen, rafting op de grootste rivier (een tocht van twee uur op een vlot aan een heel rustig tempo(zeer romantisch!!!!!!!) Neem niet de kortere rivieren) We hebben het huis van Bob Marley bezocht (prachtig) en gezwommen in Summerset Falls. En vooral genoten van het prachtige strand aan het hotel:-)

Een echte aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums