Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes over de haven

  20-8-2007 22:12:10
Hey bruidjes

Het thema op ons huwelijksfeest is de haven, daar mijn vriend dokwerker is. Kennen jullie leuke liedjes ivm de haven, de schelde, water en Antwerpen? Onze inpiratie rijkt maar tot Vader Abraham en de lichtjes van de Schelde...


Groetekes
07/09/07

Sally
7-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1378


annick
5-10-2007
 Meld misbruik20-8-2007 22:59:06

hey!
Heb een paar liedjes gevonden, ik hoop dat ik je hiermee kan verder helpen.

Haven in zicht - Guus Meeuwis
Walk on water - Milc inc.
Lopen op het water - Marco Borsato
Run to the water - Live
Antwerpen - De Strangers

Groetjes
Annick



Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik20-8-2007 23:26:37

Hallo, het "noordzeestrand" of " het schipperskwartier" en van de strangers: "antwarpe" en "strand van St.Anneke



Bart

 Meld misbruik21-8-2007 9:07:33

misschien niet allemaal even bruikbaar ... maar het heeft met de haven te maken.

vangelis - spanish harbour
gregor salto - bouncing harbour
the orb - cool harbour
the platters - harbour lights
BZN - harbour light
Moby - harbour (vocalen by sinead o connor)
engelbert humperthinck - little cafe by the harbour
tom waits - lost in the harbour
paradise lost - harbour

cheers, djlebart



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-8-2007 9:58:13

Hey,

ik ken de titel niet, maar Blof (die Nederlandse groep) heeft een liedje over uitvaren van schepen en diegenen die achterblijven enzo...

Groetjes,
Lieve



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik21-8-2007 10:11:11

rene devree van het programma schildestrand heeft ook liedjes over truckers en de haven , zijn niet echt mijn smaak van muziek maar mss wel grappige liedjes tussen



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik23-8-2007 8:09:31

'Daar in dat kleine café'...aan de haven! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...