Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mooie bruidschoenen gezocht

  20-8-2007 16:41:32
Hello hello ,

Ik vroeg mij af of iemand een goed adres heeft om mooie bruidschoentjes te kopen. Zelf woon ik in Vlaam--Brabant maar ik ben wel bereid om naar Anwterpen, Brussel of where ever te gaan voor mooie bruidschoentjes. Who can help me out?...


Groetjes en succes iedereen!

L

Laetitia
1-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 901


Tine
1-1-2017
 Meld misbruik20-8-2007 17:00:49

Hoi hoi,
Ik weet enkel een zaak in Breda zijn waar ze zelfs de stof van je jurk in de schoenen kunnen verwerken. Hier een linkje van hun website, je krijgt al een idee van hun collecties. http://www.bruidsschoenen.nl/
Succes!
Tine



Iris
26-4-2008
 Meld misbruik20-8-2007 17:18:55

Hallo,
Ik kan je 1 tip geven: Vanloock in Zandhoven. Daar hebben ze een hele etalage met alleen bruidsschoenen!
Groetjes
Iris



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik20-8-2007 22:22:16

Hoi Laetitia
Bij Gabrielli in Roeselare hebben ze een hele etalage vol. Anders bij Moderna in Schepdaal hebben ze de Linea Raffaelli collectie (ook in Leuven bij Linx) of bij de De Cock Fashion in Wolvertem.
Succes
Sophie
18.04.2008



Patricia

 Meld misbruik21-8-2007 8:05:46

Bij Gabrielli in Roeselare ben ik geweest en moest nogal iets speciaals hebben (van kleur) en ik heb het perfecte paar daar gevonden. De winkel lijkt heel klein, mr ze hebben ontzettend veel en heel lieve dames daar.

Een aanrader.

Patricia
01/08/2008



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik21-8-2007 8:06:18

In brussel in de louiza gallerij of een gallerij meer naar boven, daar heb ik de mijne gehaald, heel veel keuze zelf voor suite

succes

Mieke
22/09/07



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 10:00:22

Bij schoenen Timmers in zonhoven hebben ze ook geruime keuze aan bruidsschoenen, toch ook wel een 40€ goeiekoper als een schoen van linea raffaelli, terwijl ze er gewoon identiek uitzien en een genot zijn aan de voeten!
tevens schoenen Van Loock in omgeving wijnegem (valt me nu niet direct te binnen hoe dat dorp heet!) heeft heel wat keuze in trouwschoenen!!



Axelle
27-10-2007
 Meld misbruik25-8-2007 8:40:56

Hey,
Aangezien ik van Oostende ben heb ik hier alles wees halen in Azurro, alsook mijn bruidschoentjes, die gaan pas 70 euro ze zitten best gemakkelijk, ik zou wellicht niet te goedkoop gaan, je moet ze tenslotte een hele dag dagen en als je je kleed al hebt, past ze bij deze zou best wel eens kunnen dat je kleed te lang is!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...