Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Domein 't Meersdael - Den Orchidee - Salons Roskam

20-8-2007 16:38:07
Hallo allemaal !

voor ons is de grote dag nog veraf, de datum ligt zelfs nog niet vast. We zijn wel al aan't rondkijken en ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben in volgende feestzalen :

- Domein 't Meersdael (Moerbeke-Waas)
- Den Orchidee (Lokeren)
- Salons Roskam (Merelbeke)

Ervaringen met deze locaties zijn steeds welkom, en ook als jullie een idee hebben van de kostprijs per persoon hoor ik het graag !

Alvast bedankt !

Ann

Jo-Ann
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1116

Thierry

Meld misbruik20-8-2007 21:18:55

---

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik21-8-2007 8:35:39

Hallo,

ik ben al eens naar een trouwfeest gegaan in de Roskam en dat was echt in orde. Superlekker eten (veel te veel want voorgerecht was een buffet) en de rest ook echt in orde.

Nog succes ermee,

Nele

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik21-8-2007 10:34:34

wij zijn al es naar een receptie en een feest geweest in de roskam en dat was telkens superdik in orde!!! heel lekker eten en zeker genoeg, vriendelijk personeel,...

groetjes
sas

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik21-8-2007 12:36:57

't Meersdael!

Wij zijn er deze zomer getrouwd en zijn er zeer tevreden over. Het is er niet goedkoop, dat moet ik wel zeggen (we hebben ook prijzen opgevraagd van de Roskam en zijn daar ook gaan kijken en dat was goedkoper), maar je krijgt er echt een schitterend feest voor in de plaats. Het eten is lekker, de bediening uiterst vlot en de omgeving is fenomenaal mooi.

Ik zou 't dus wel weten wat te kiezen.

Als je je email-adres hier achterlaat, mail ik je wel eens met meer concrete informatie.

Caroline

Jo-Ann
27-9-2008
 Meld misbruik21-8-2007 16:26:09

Hallo allemaal !

Alvast bedankt voor de reacties, vrijdag gaan we eens kijken naar 't Meersdael. Caroline, ik heb het idee dat het toch niet zoveel scheelt met de Roskam, als je een vergelijkbare formule neemt maar kan iets over het hoofd gezien hebben natuurlijk.

Die extra informatie is zeker welkom, en mag je sturen naar javdm@hotmail.com

Nogmaals bedankt !

Groetjes,

Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...