Terug naar overzicht
---
Hallo,ik ben al eens naar een trouwfeest gegaan in de Roskam en dat was echt in orde. Superlekker eten (veel te veel want voorgerecht was een buffet) en de rest ook echt in orde. Nog succes ermee,Nele
wij zijn al es naar een receptie en een feest geweest in de roskam en dat was telkens superdik in orde!!! heel lekker eten en zeker genoeg, vriendelijk personeel,...groetjessas
't Meersdael! Wij zijn er deze zomer getrouwd en zijn er zeer tevreden over. Het is er niet goedkoop, dat moet ik wel zeggen (we hebben ook prijzen opgevraagd van de Roskam en zijn daar ook gaan kijken en dat was goedkoper), maar je krijgt er echt een schitterend feest voor in de plaats. Het eten is lekker, de bediening uiterst vlot en de omgeving is fenomenaal mooi.Ik zou 't dus wel weten wat te kiezen.Als je je email-adres hier achterlaat, mail ik je wel eens met meer concrete informatie.Caroline
Hallo allemaal !Alvast bedankt voor de reacties, vrijdag gaan we eens kijken naar 't Meersdael. Caroline, ik heb het idee dat het toch niet zoveel scheelt met de Roskam, als je een vergelijkbare formule neemt maar kan iets over het hoofd gezien hebben natuurlijk.Die extra informatie is zeker welkom, en mag je sturen naar javdm@hotmail.comNogmaals bedankt !Groetjes,Ann