Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie Lier

20-8-2007 14:34:04
Hey,

ons feest gaat door in het Hof Van Aragon te Lier en daarom willen we ook in Lier onze foto's nemen. Weet er iemand leuke binnen en buiten locaties in Lier en omstreken.

Kathleen

Kathleen
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1058

katrien

Meld misbruik20-8-2007 14:37:06

Hallo, wij trouwen in het Hof Van Nazareth en wij kozen tot hiertoe voor het begijnhof in lier. zeer prachtig. Het park is naar het schijnt ook heel mooi.
indien je zelf nog andere ideeen weet, laat je me ze dan ook weten?

groetjes katrien

Kathleen
4-7-2008
 Meld misbruik20-8-2007 15:13:38

Hey Katrien,
deze twee hadden we ook al in gedachten.
Wanneer trouwen jullie? Je kan eventueel ook mailen naar katje251983@hotmail.com

peggy
22-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 15:48:21

Hoi,
Wij zijn afkomstig van Lier en idd het park is echt heel mooi,aan de vijver en op het bruggeske.Begijnhof is ook de moeite.Spuienhuizeke is ook best mooi.

Groetjes Peggy
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...