Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP HELP HELP

  20-8-2007 13:14:34
help, we trouwen op 01/09 en hebben nog een paar dingen die dringend klaar moeten en waar we niet aan uit geraken...We zoeken nog dringend leuke liedjes voor onze gasten naar hun tafels te leiden (vb: friends voor een tafel vrienden, of "vrolijke, vrolijke vrienden) Maar we vinden er geen genoeg, vooral voor tafels met familieleden!Heeft iemand leuke ideetjes? Ook zoeken we nog een tof lied waarop de ouder naar binnen komen.
De stress begint hier toe te nemen, en de uurtjes slaap af te nemen....

grtjes gestresseerde bruid!

elke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 700


Anne
21-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 13:20:15

Hallo,

Ik ben niet echt goed in liedjes maar voor de ouders zou je misschien een liedje kunnen vinden met "dank u" in of "thanks" of zoiets, dat is wat me te binnen kwam. Is misschien niet veel hulp maar alle beetjes helpen hé

Liefs en succes
Anne
21.09.07



Inge
14-6-2008
 Meld misbruik20-8-2007 13:41:55

Voor de familie: 'We are family' ?



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik20-8-2007 13:51:29

Dag Elke,

Bij ons is het de dag voor jullie zover. Ik begin stilaan ook wel nerveus te worden, niet zozeer omdat er nog veel moet gebeuren, want dat is niet zo, maar gewoon omdat het zo dichtbij komt!
Ik denk niet dat wij liedjes gaan spelen per tafel, maar ideetjes kunnen zijn: 'We are family', 'Family Affair' van Pink, en ik zal nog ne keer nadenken. :-)

Groetjes,
Véronique 31/08/2007



Bart

 Meld misbruik20-8-2007 13:56:44

elke ...

de beste site voor dit soort opzoekingen is http://www.discogs.com
Geef je kernwoord in en je wordt overspoeld met de meest bekende tot obscure groepen of songtitels

cheers, djlebart



Laetitia
1-12-2007
 Meld misbruik20-8-2007 16:20:53

HEllo Elke,

Ok even brainstormen voor u.
The Turtles: Happy Together
Always look on the bright side of life
Louis Armstrong: What a wonderful world
Noordkaap: Ik hou van u

Ja kan ook gaan naar serie-liedjes, bijvoorbeeld.

Soundtrack van Cheers (vind ik een topper)
Soundtrack van Austin Powers
Soundtrack van Beverly Hills 90210
Je kan ook soundtracks nemen van in de tijd van uw grootouders en ouders, kan best wel leuk worden !

Hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen.

Groetjes en succes!

L



Charlotte
7-9-2007
 Meld misbruik22-8-2007 10:14:35

Een absolute aanrader voor de tafel van vrienden is 'Min moaten' van Flip Kwolier. Maar dan moet je het West-Vlaams wel begrijpen...
Groetjes en veel succes!



Mieke
31-8-2007
 Meld misbruik22-8-2007 15:36:07

Hey,

Ik begin ook licht te panikeren, ik trouw op 31 augustus en moet nog enkele laatste dingen in orde maken, zoals de bedankingen voor de ouders en gasten. Liedjes doen wij ook niet als de mensen aan tafel moeten gaan, zouden dan hele korte stukjes moeten zijn.
Groeten en succes!

Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...