Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oogschaduw

  20-8-2007 12:55:00
hoi bruidjes,
Welke kleur oogschaduw gebruiken jullie? Wat past het best bij blauwe ogen?
groetjes

Edith
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 819


Els
22-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 14:11:30

Edith,

Mijn jurk is poederkleur en de visagiste gebruikt bruin, beige, goud en een beetje roze. En dan roze liploss. Het zag er heel natuurlijk uit en toch stralend ;-)
Ik heb blauw-grijze ogen...

Els
22/09/07
elsenstijn.trouwen.com



Veroniek

 Meld misbruik20-8-2007 18:16:12

Hoi Edith

Mijn visagiste heeft ook gekeken naar onze kledij en niet enkel naar mijn kleur ogen.

Wij waren in zandkleuren gekleed en ik had ook een naturel make-up. Je ziet resultaten op de website van de fotograaf:
www.huwelijksfoto.net/vl

Groetjes
Veroniek
juist 1maand getrouwd!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-8-2007 8:17:54

Hey,

de kleur van je oogschaduw wordt niet alleen bepaald door de kleur van je ogen, maar ook door je huid, je haar... Ik denk dus niet dat er één juist antwoord is.

Voor zover ik weet, kan je bij de Bodyshop gratis je make-up laten doen (natuurlijk niet op je trouwdag, maar toch...) en zij hebben daar een veel beter zicht op. Het proberen waard denk ik.

Groetjes,
Lieve



Annick
29-3-2008
 Meld misbruik23-8-2007 11:51:39

Hey!

Ik vind een bruid nog het mooist zo natuurlijk mogelijk; geen opvallende make-up dus! Natuurkleuren (peche, parelmoer, ...) geven je een gezonde look zonder opvallend te zijn.

Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...