Terug naar overzicht
Dat is dan wel jammer. Misschien nog te vroeg voor de openingsdans. Ik zou niet kiezen voor een intredelied, maar dat is een persoonlijke keuze. Bedankt voor je reactie op deze manier. Ik was nl. net op zoek naar je stukje. Hihi...Groetjes Selma
Hey, Ik ben wel niet Selma maar weet wel waar je het over hebt. Bij ons was het namelijk ook zo.Wij hebben geen intredelied gespeeld als de mensen van het dessertenbuffet binnen kwamen. Bij de vorige huwelijken waar ik naartoe gegaan ben werd dat ook niet gedaan.Die mensen krijgen eerst een glaasje aangeboden en sluiten dan aan bij 't dessertenbuffet. Normaal gezien zijn ze er dan als het dessertenbuffet geopend wordt en dat gaat meestal gepaard met een lied dus nog een extra 'intredelied' is niet nodig.Normaal gezien komen jullie dan als koppel niet meer apart binnen. Je gaat gewoon samen met die mensen die je begroet hebt naar binnen in alle stilte. Dat gebeurt meestal allemaal heel discreet.Hopelijk is het nu allemaal duidelijk want ik had al eens geantwoord op één van uw vorige berichtjes hieromtrent.Groetjes, Sissi(87 dagen getrouwd)