Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tine

19-8-2007 16:24:24
Hoi hoi,
Wij trouwen in september 2008 en we twijfelen een beetje wat we willen als 'feest'. We zien een groot avondfeest niet zitten (tsjing tsjing) en willen graag een grote receptie of een swingend feestje 's avonds geven. Zo hebben we toch een beetje een 'feest' zonder de grote kosten. We weten echter niet wat te kiezen. Zijn er mensen die voor één van deze opties koos ipv een groot avondfeest? Groetjes, Tine.

Tine
1-1-2017
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 370

Sandra
24-5-2008
 Meld misbruik19-8-2007 16:53:39

Hoi

Wij persoonlijk doen wel een feest met buffet enzo met ook een dansfeest achteraf natuurlijk .ik heb al eens gehoord van een fuif met een frietkot zo besteld iedereen wat ie wil en bespaar je een hoop kosten en zeg nu zelf wie lust er geen frietjes?
wij hebben er ook over nagedacht maar het is toch het buffet geworden .

grts Sanneke

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik20-8-2007 9:55:18

Dag Tine,

wij hebben gekozen voor een receptie (vnl. de oudere mensen die we uitnodigen) en een dansfeest met hapjes (bv. mini-quiche, mini croque, mini frietzakje, enz.) voor een totaal van 250mensen en dat is qua prijs zeker te doen hoor! Wij hebben niet zo veel zin in een chique gedoe aan tafel, ons motto is gewoon "let's have fun".

Groetjes,
Sofie
16-08-08

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik20-8-2007 11:15:11

hey,
wij trouwen 23 augustus 2008 en wij willen ook alleen een dansfeest geven voor de tsjing tsjing. kleine receptie en zo een dansfeest met hapjes. niet aanvoudig sommige zalen laten dit niet toe of wel rekenen ze toch nog door. is nog niet heel goedkoop vind ik. als er iemand een leuke zaal weet die qua prijs dit toch haalbaar maakt? omgeving Antwerpen

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik20-8-2007 17:06:17

Hey Sophie,
Ik zoek ook in de omgeving van Antwerpen dus mocht je een zaal vinden laat je het weten? Is nogal moeilijk om iets te vinden waar geen diner maar enkel hapjes wordt gedaan. The search continues...
Groetjes,
Tine

Nadja

Meld misbruik23-9-2007 10:01:51

Hey allen
Wij hebben ook een beetje hetzelfde probleem: veel gasten (235) en geen zin om heel onze spaarboek eraan uit tegeven. Probleem is dat mijn familie en veel vrienden tot 150km van ons (en ook het feest) vandaan woont. Ik vind het moelijk om hen ver te laten rijden, en dan niet echt eten te voorzien. Een uitgebreide receptie of frietkraam (ik vind dat wel een beetje marginaal, maar hoor wel super commentaren van mensen die naar een feest met frietkraam zijn geweest) zit in onze gedachten. We zijn er nog net helemaal uit.
Veel succes nog

Johan

Meld misbruik24-9-2007 18:56:30

We hebben het al meegemaakt dat het koppel een los feest voorziet en een 'frietkot' besteld. Mensen met hoger gaan gewoon een pak friet met ... gaan halen als ze zin hebben. Leuk en heel menselijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...