Terug naar overzicht
Dag Tine,ik denk dat je meer plezier gaat hebben aan een swingend feestje dan aan een grote receptie omdat een receptie vlugger gaat afgelopen zijn en waarschijnlijk ook minder 'memorabel' gaat zijn. Ik persoonlijk kijk op een trouwfeest toch altijd uit naar het moment dat het feestje op de dansvloer goed losbarst. Je kan misschien wel beter een rustig hoekje inrichten van waaruit de oudere mensen alles kunnen zien maar toch rustig kunnen praten zonder een megafoon nodig te hebben :-) Veel succes ermee,Nele
---
Wij geven een trouwfuif, met voor alle gasten een kleinigheidje om te eten. 2 broodjes met wat warm vlees. Lekker gezellig en niet een lange tijd aan tafel zitten. Dineren doen we met een intieme groep van 19 personen, ouders, oma etc.Succes met je keuze.
Heynwij trouwen in juni 2008 en gaan voor een soortgelijk feestje.Wij willen de 2 wat combineren, beginnen met een receptie die dan overgaat in een trouwfuif. Ook omdat we geen zin hebben in een traditionele dure diner.grtzLeen
Wij hebben een familie die niet bijster graag danst en waarbij een aantal neven & nichten, nonkels en tantes liever zouden vertrekken als de DJ het feest overneemt. Daarom hebben wij ervoor gekozen om een uitgebreide receptie te geven voor de familie en om daarna in kleinere, intiemere kring een BBQ te organiseren...Nu kost onze formule ook nog meer dan genoeg, maar wij hebben daarvoor gekozen! Met deze formule hadden we het ook een heel stuk goedkoper kunnen doen. Het is maar een alternatief, ik denk dat je het best wat beslist om voor die formule te gaan die je gasten het tofste gaan vinden?Veel succes!