Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nemen jullie mee op de grote dag?

  19-8-2007 15:20:25
Dag meisjes,

Wat nemen jullie allemaal mee op jullie trouwdag? Ik bedoel hiermee zaken zoals deo, zakdoekjes,...

Groetjes,

Katrien

Katrien
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 807


Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik19-8-2007 15:47:57

Hoi Katrien

Hierbij een lijstje van wat ik allemaal (of bijna allemaal) ga meenemen:
Noodpakket huwelijksdag
Een controlelijst met dingen die iedere bruid bij de hand moet hebben op de huwelijksdag.

Verzorging
• handlotion, vochtige doekjes
• tissues
• wattenbollen, wattenstaafjes
• make-up
• make-upremover
• nagellak in gedragen tint
• nagellakverwijderaar
• nagelvijl
• pincet
• kleine haarschaar
• kleine handdoek
• kledingborstel
• borstel, kam
• haarlak, gel
• haarspelden, haarbandjes, haarklemmetjes
• hoofdband of clips om het haar naar achter te houden bij het aanbrengen van make-up
• tandenborstel en tandpasta
• deodorant
• parfum

Kleding
• kousenband (om weg te gooien)
• kleurloze nagellak voor ladders in panty
• extra dopjes voor oorringen
• platten schoenen voor de receptie
• extra panty
• veiligheidsspelden en naaisetje met garen in de kleur van de jurk
• afplakband of naaiband (voor zomen die onverwachts scheuren)
• schaartje (voor garen)
• oplossingen voor verwijderen van frisdrank- of andere vlekken

Medisch
• middel tegen verkoudheid
• aspirine, pijnstillers
• verband
• middel tegen maagklachten
• producten voor vrouwelijk hygiëne (tampons, enz.)

Diversen
• extra exemplaren van beschrijving van route naar receptie
• pepermuntjes
• telefoonnummers mobiel en thuis van alle deelnemers aan de bruiloft
• contactgegevens van DJ,fotograaf, ceremoniemeester,auto's

Groetjes
Sophie
18.04.2008



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik19-8-2007 19:32:44

Dat neem ik dus echt allemaal niet mee.

Wat ik meeneem is:

deo, lenzenvloeistof voor als de lenzen gaan irriteren, wattestaafjes (voor de pupjes in de hoeken van je ogen), watteschijfje, deo, veiligheidsspeld en tandenborstel voor om je vinger voor eenmalig gebruik.

Groetjes!!



angelique
25-8-2007
 Meld misbruik19-8-2007 21:15:00

Hey,

Ik denk niet dat je al de spullen hoeft mee te nemen Sophie noemt. Maar iets om je make up bij te werken is handig en iets om je tussendoor op te frissen. en extra panty's.



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik20-8-2007 8:10:08

Wij zijn op 2 juni dit jaar getrouwd en het enige wat ik heel de dag bijhad was een zakdoek. De rest heb ik ook niet gemist.
Wat wel handig was, was dat de zakdoek in mijn decolleté paste. Zo moest ik niet steeds een tasje meenemen of aan iemand anders een zakdoek vragen. Het viel totaal niet op dat hij daar zat.




saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 10:42:03

wat een lijst!!!!
wij zijn vorige maand getrouwd en het enige dat ik meehad was lensvloeistof (in de auto) en zelfs die heb ik niet nodig gehad...
ik zou het niet leuk vinden om iemand op te zadelen met zo een hoop spullen, vond het nu al lastig dat na wettelijke trouw iemand trouwboekje en cadeautje van stad effe moest bijhouden tot na receptie (twintig minuten ofzo...)

sas



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik20-8-2007 10:53:24

Ik had een koffertje in de auto staan, maar eigenlijk vooral voor tijdens de fotoreportage:
- brikjes drinken en een koek en een beetje speelgoed voor de bruidskindjes.
Voor mezelf:
lenzenvloeistof, water,pepermuntjes, haarlak, pijnstillers, extra nylonkousen, zakdoek (en 1 in de zakken van mijn man)en veiligheidsspelden (voor het geval de sleep niet omhoog bleef, maar ik raad naald en draad aan, want veiligheidsspelden zijn niet sterk genoeg heb ik ondervonden)
UIteindelijk heb ik enkel drinken, zakdoek en veiligheidsspelden gebruikt, en alles voor de bruidskindjes.
Groetjes



melissa
16-8-2008
 Meld misbruik20-8-2007 22:49:41

amaai sofie dan neem jij een ganse valies mee naar u trouwdag

nee karien ik zou gewoon deo meenemen en zakdoeken en een fles water in de auto laten

vriendelijke groeten

melissa en sushi



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 10:27:04

:-) das misschien om rechtstreeks te verhuizen dat jij zoveel meeneemt sophie?
ik neem echt niet zoveel mee! ik neem hoogstens een klein tasje mee met zakdoekjes, een beetje spulletjes om make-up mee bij te werken... en dat is het!
Maar dat maakt natuurlijk iedereen voor zichtzelf uit he!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...