Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniewagens

19-8-2007 14:51:55
Hallo,
Normaal hadden wij al een auto(Ferrari) van een kameraad, maar hij gaat hem denkelijk verkopen.
Nu zijn we op zoek naar een mogelijke vervangwagen voor ons huwelijk.
Maar we vinden nergens iets in de regio Limburg waar we zo'n wagen of iets anders voor een zacht prijsje kunnen huren.
Groetjes

Evi
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 316

Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik19-8-2007 15:33:15

http://www.nostalgic-cars.be/

groetjes en succes
xxx

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik19-8-2007 16:05:43

Hoi ,
Onze auto komt ook daarvan!
Echt de moeite en het is opendeurdag op 9 september!
Groetjes
Sophie 18.04.2008

Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik20-8-2007 8:48:20

Mag ik vragen wat jullie dan doen met de rest van de familie?
Komt die met de eigen wagen of...?

wij trouwen namelijk volgend jaar in augustus en zullen zelf met een volvo cabrio rijden.
Nu is't probleem een beetje voor de suite aan de kerk... wat doe je daarmee?
want dat is toch 'n beetje raar als die mensen daar met hun eigen auto aankomen, die eerst gaan parkeren en dan naar de kerk gaan.
Mij lijkt het leuker als er vervoer voorzien is met chauffeur (bv een busje of zo...) en die mensen dus aan rode loper afzet.
maarja ons budget is nu al maar nipt dus...
wat denken jullie?

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik20-8-2007 13:32:03

Hoi, Bedankt alvast voor de reactie.
Gaan zeker eens kijken op de site van nostalgic cars. Wat we met de rest van de suite gaan doen weten we ook nog niet. Het is inderdaad raar om ze zelf te laten rijden, maar ons budget is ook al heel krap aan het worden. We hadden nu is gehoord achter een old timer bus voor een 29 tal personen, maar dat komt op een 700€ en dan voor een 5 tal uur en als ze meer dan 100km moeten doen dan komen er nog kosten bij, dus dat gaat ook al nietmeer. Maarja zullen zien wat we doen, ligt eraan of we nog een auto voor ons zelf vinden voor die dag, maar zeker al niets huren voor de suite denk.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...