Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema voor de dag (rond PC-chat-internet)

18-8-2007 16:51:20
Hallo,

Wij zouden - omdat we elkaar via de chat hebben leren kennen, 7 jaar geleden -'computer en internet' als ons thema doorheen onze huwelijksdag nemen. Alleen is het zo moeilijk om hierrond leuke ideeën uit te werken... wie heeft hierrond tips (voor layout uitnodigingen, tafelverdeling, versiering ...)? Alle tips en ideeën zijn héél erg welkom, want ik zit een beetje met de handen in het haar.
(de uitnodiging op CD-rom doen we niet, want dat blijkt praktisch niet zo goed haalbaar)

Groetjes,
Ann B.

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 379

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik18-8-2007 19:54:54

Hallo, met een klein beetje creativiteit en veel fantasie denk ik dat er wel iets origineel uit de bus kan komen... De uitnodigingen zou ik bv. zelf maken; eventueel twee computers of twee computermuizen in hartvorm erop... is niet moeilijk als je een goed tekenprogramma op je pc hebt... wil altijd wel eens iets trachten ineen te steken. Groetjes, Olivia

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik18-8-2007 23:03:35

Als tafeldecoratie zou je bv. ook cd's kunnen gebruiken (versieren met jullie namen, hartjes, bloemetjes..) geeft een mooi effect als het licht er op valt...Of je kan op een mooie ronde kaart het menu maken, en deze op een cd kleven... Zelfs een enveloppendoos kan je in dit thema maken... Wij maakten al een hemelbed en een kerk (als enveloppendoos) maar een "computer" zou ook leuk zijn ! Groetjes, Olivia (anolro__@hotmail.com)

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-8-2007 9:32:56

hey

voor de tafelverdeling kan je misschien onderdelen van de pc gebruiken, muis, scherm,... of pc programma's, of smileys,... uitnodiging heb ik geloof ik es gezien met twee muisjes waarvan de staarten een hart vormden, dat kan je ook met een pc muis, evt met iemand die een beetje kan tekenen...
je kan als gastenboek een laptop neerzetten waarin iedereen een pagina kan invullen en dan kan je er later een foto bijvoegen (de jongeren zullen de ouderen zeker en vast wel willen helpen met invullen)
als enveloppedoos een oude 'kast' van een desktop en dan de disketteingang als gleuf gebruiken...

denk denk...
misschien later nog inspiratie

groetjes
sas

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik19-8-2007 17:08:58

amaai mensen, zoveel toffe ideeën !! Heel erg bedankt hoor! Ik denk er nog eens goed over na en hou al jullie tips zeker in het achterhoofd, ik ga ze zeker gebruiken!
Wat zou ik zonder jullie doen? :-)
Groetjes!
AnnB.

Sofie
17-5-2008
 Meld misbruik31-12-2007 10:39:56

Hallo Ann,

Sta jij intussen al verder met je uitnodigingen, tafelverdeling, versiering et, rond pc's?
Wij zouden dit ook graag doen, omdat we allebei werken in de informatica, maar vinden tot nu toe ook niet echt iets origineels.

Kan jij ons helpen?

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik1-1-2008 14:21:05

Sofie,
Wij hebben nog niet veel nieuwe ideeën eigenlijk. We gaan wel de menu's kleven op CD-Roms (2 CD's schuin tegen elkaar zetten en 1 eronder, zodat je een soort driehoek vormt en op de 2 rechtstaande CD's kleef je dan een menu (afgeprint in de grootte van een CD). Onze uitnodiging zou ook het thema van computer hebben, maar daar is nog niks concreet, zijn we nog aan het denken...zoals jullie...
een enveloppendoos kan eventueel gemaakt worden in de vorm van een computer (er is hier iemand op het forum die zo'n dozen maakt)
met ideeën heb ik ook nog niet, wij trouwen 8-8-8 en hebben dus nog wel wat tijd om ideeën op te doen, de basiszaken zijn wel al geregeld, maar de details, daar zullen we pas tegen maart/april echt mee bezig zijn, denk ik...

veel succes verder!
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...