Terug naar overzicht
wees blij dat je er één krijgt. ik zal er niet echt op kunnen rekenen. heb geen flauw idee wie dat zou willen doen voor mij...groetjes
hey,succes vanavond,voor ons is het morgen onze vrijgezellen bij ons is het apart dus ik ben benieuwdwe zijn met 12 meiden meer weet ik nietgroetjes lore24/08/07 (nog 6 dagen)
Ik heb gisteren ook mijn vrijgezellen gehad, totaal onverwacht eigenlijk, pas donderdagmiddag zeiden mijn collega's/vriendinnen ineens dat ik de volgende dag om 17u30 terug naar het werk moest komen.Eerst hebben ze mij dan bij een waarzegster afgezet. Was wel plezant want er staat ons duidelijk een mooie toekomst te wachten. Eerlijk gezegd geloofde ik er eerst niet teveel van, maar dan kwam die met zo'n paar details uit het verleden die echt wel 100% kloppen (en mijn vriendinnen hadden haar helemaal niets verteld of zo).Daarna zijn we nog in een Marokaans restaurantje gaan eten, dan een cocktail gaan drinken en dan feesten...Ik vond het echt heel leuk, vooral toen ik een andere vrijgezelle zag voorbijkomen die zo helemaal verkleed door Brussel liep. Da was toch echt niks voor mij geweest hoor.
Hey,Ik ben momenteel ook aan het wachten. Ze komen mij rond 12.00 uur halen. het wordt dus een hele dag, meer weet ik ook nog niet. Mijn vriend zijn ze vanmorgen om 8.00 uur uit zijn bed komen halen. Stonden opeens 15 jongens naast mijn bed. Is wel leuk wakker worden, hihi!!Ben benieuwd wat we allemaal gaan doen. Volgende week om deze tijd zit ik op het gemeentehuis om ons wettelijk huwelijk te bevestigen. Hopelijk is het weer volgende week net zoals nu.Veel plezie allemaal en laat eens weten hoe het geweest is.Groetjes,Angelique25/08/2007
hey ik nog eens,en hoe was het?ik moet straks om 18uur klaar zijnde kindjes eerst naar mijn ma brengen en daar wacht mijn zus dan op meik vrees ervoor dat ik me ook ga moeten verkledenwe zullen wel zienik maak er niet echt een probleem van het tenslotte maar 1 keer en eens gek doen kan geen kwaadik zal gewoon even denken aan volgende week als ik eindelijk mijn mooie jurk aankan (ik ben die donderdag al gaan halen)groetjes lore