Terug naar overzicht
Persoonlijk ben ik grote fan van vuurwerkstokjes bij de openingsdans... Heel romantisch en echt prachtig om te zien... Je legt er gewoon eentje bij ieder bord naast het dessertlepeltje of zo... Ik overweeg echt om dat ook te doen! Het is supermooi!Lien x
zoals hier gezegd de vuurwerkstokjes!!!! wij hadden ze bij de openingsdans en t gaf echt een magisch effect! heel de zaal werd verlicht door die stokjes, iedereen had er twee zodat we de ganse openingsdans bijna vuurwerk hadden! echt leuk om te zien en fijn terwijl je aan het dansen bent.groetjessas
Hey,Wij hebben glowsticks gebruikt en die hadden heel veel succes.Ze staan nu in promotie bij gadgetwinkel.nl. Je moet er wel snel bij zijn want er zijn er maar een beperkt aantal.Ik wou ook eerst vuurwerkstokjes maar het leek me nogal een gedoe om die allemaal op hetzelfde moment aan te krijgen, dus zijn het glowsticks geworden.Verder heb ik niet echt glamoureuze invallen meer.Je kan misschien rond een bepaald thema werken en daar alles op afstemmen?Zo hadden wij mooie kadertjes op schildersezeltjes(samen 1 euro) als menu (het menu zat er in gekleurd papier in). Die mocht iedereen meenemen en nadien kregen ze een bedankingsfoto van ons die erin past. De mensen vonden dat heel tof.De naamkaartjes hingen met mini-wasspeldjes aan een glas.Ook in de bloemstukken was met kleuren gewerkt en de liedjes bij binnenkomst.Misschien niet echt glamoureus allemaal maar ik vond die kadertjes wel chique (we hadden ze geverfd in een iets chiquere kleur).Voor de rest kan ik u niet direct helpen.Groetjes, Sissi(84 dagen getrouwd)