Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

glamoureus

17-8-2007 18:27:05
Hallo allemaal
ik vroeg me af of je voor niet te veel geld iets glamoureus kan toevoegen aan je feest. begrijp me niet verkeerd: het eten en dessert is er al, daar moet niets mee gedaan worden. gewoon al de tijd er rond. ik had al gedacht aan glowsticks enzo maar kweet niet of iemand nog andere ideetjes heeft??

groetjes
cindy
12-09-08

Cindy
12-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 572

lien
16-2-2008
 Meld misbruik17-8-2007 20:36:25

Persoonlijk ben ik grote fan van vuurwerkstokjes bij de openingsdans... Heel romantisch en echt prachtig om te zien... Je legt er gewoon eentje bij ieder bord naast het dessertlepeltje of zo... Ik overweeg echt om dat ook te doen! Het is supermooi!
Lien x

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 10:10:56

zoals hier gezegd de vuurwerkstokjes!!!! wij hadden ze bij de openingsdans en t gaf echt een magisch effect! heel de zaal werd verlicht door die stokjes, iedereen had er twee zodat we de ganse openingsdans bijna vuurwerk hadden! echt leuk om te zien en fijn terwijl je aan het dansen bent.

groetjes
sas

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-8-2007 14:53:50

Hey,

Wij hebben glowsticks gebruikt en die hadden heel veel succes.

Ze staan nu in promotie bij gadgetwinkel.nl. Je moet er wel snel bij zijn want er zijn er maar een beperkt aantal.

Ik wou ook eerst vuurwerkstokjes maar het leek me nogal een gedoe om die allemaal op hetzelfde moment aan te krijgen, dus zijn het glowsticks geworden.

Verder heb ik niet echt glamoureuze invallen meer.
Je kan misschien rond een bepaald thema werken en daar alles op afstemmen?
Zo hadden wij mooie kadertjes op schildersezeltjes(samen 1 euro) als menu (het menu zat er in gekleurd papier in). Die mocht iedereen meenemen en nadien kregen ze een bedankingsfoto van ons die erin past. De mensen vonden dat heel tof.
De naamkaartjes hingen met mini-wasspeldjes aan een glas.
Ook in de bloemstukken was met kleuren gewerkt en de liedjes bij binnenkomst.

Misschien niet echt glamoureus allemaal maar ik vond die kadertjes wel chique (we hadden ze geverfd in een iets chiquere kleur).

Voor de rest kan ik u niet direct helpen.

Groetjes, Sissi
(84 dagen getrouwd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...