Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ventje

  17-8-2007 14:43:06
Dag bruidjes,

Omdat wij net 7 jaar samen zullen zijn op onze huwelijksdag, zou ik mijn ventje willen verrassen met een tof cadeau. Heeft er iemand ideeën? Want ik ben inspiratieloos...

Groetjes,

Katrien

Katrien
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 897


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 10:14:42

moeilijk...
ik zou vooral kijken of ik iets kan doen in de lijn van hobby's, interesses... moet het iets blijvend zijn of niet? je kan denken aan als verrassing een suite boeken voor de huwelijksnacht, een ballonvaart, dagje gaan racen op zolder,... zulke dingen... en anders de meer clichezaken als een mooi uurwerk, ander juweel,...

veel succes
sas



Solange
1-8-2008
 Meld misbruik24-8-2007 10:28:11

Tegenover een verlovingsring staat vaak een juweel in de aard van een dasspeld, manchetteknopen, een dure horloge, ... omdat dat zaken zijn die hun waarde niet verliezen en eigenlijk een soort investering zijn. Maar alles hangt natuurlijk af van wat je toekomstige wél of niet zou appreciëren...



Solange
1-8-2008
 Meld misbruik24-8-2007 10:28:30

Tegenover een verlovingsring staat vaak een juweel in de aard van een dasspeld, manchetteknopen, een dure horloge, ... omdat dat zaken zijn die hun waarde niet verliezen en eigenlijk een soort investering zijn. Maar alles hangt natuurlijk af van wat je toekomstige wél of niet zou appreciëren...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...