Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk en spannend tegelijk

  17-8-2007 14:34:28
Hoi,
Ik vroeg me af of er nog bruidjes in spé zijn die mijn gevoel herkennen: eerst en vooral heel erg uitkijken naar de trouw, er bewust voor gekozen hebben,... en tegelijk ook een stuk 'schrik', 'angst' (is sterk uitgedrukt) voor de onbekende toekomst...
Groetjes
Caroline

Caroline
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 978


Stefanie

 Meld misbruik17-8-2007 14:46:40

Oja hoor, enerzijds kijk je vol verlangen er naar uit ,voel je je er super bij maar dan heb je ook die vele vragen, zal het wel goed gaan, dit is echt, voor altijd, lukt het ons wel? maar ik geloof erin! Je hart volgen zegt men dan...



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik17-8-2007 17:48:58

ik ben vooral nog te opgewonden. ik weet nu een dikke maand dat we gaan trouwen. we trouwen pas binnen een goe jaar 12-09-08. ik denk dat de zorgen ook wel nog zullen komen. ik verschiet nog altijd van hoeveel geld dat wel niet kost.... :-)

groetjes



angelique
25-8-2007
 Meld misbruik18-8-2007 12:05:50

Hey,

Wij zijn al 8 en een half jaar samen. Niemand kan in de toekomst kijken. maar we hebben de eerste jaren veel plezier gehad. Natuurlijk ook onze tegenslagen. We houden nog steeds heel veel van elkaar. Het huwelijk zal dat versterken. En wat de toekomst brengt dat zien we wel. Geniet van elke dag. Alle mooie momenten die er zijn geweest kan niemand meer van je afpakken.

Groetjes,
Angelique
25/08/2007



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 14:55:10

Ik herken het wel. We wonen al een hele tijd samen, maar op het moment dat we besloten dat we gaan trouwen had ik wel zoiets van: jeetje, nu is het echt... is dit wel wat ik wil... etc. Maar nu (ruim 7 maanden verder en 3 weken voor de trouw) weet ik dat het goed zit. Als je blijft twijfelen, tja, dan zal de twijfel niet voor niets zijn denk ik.

Bij mij begint nu het gevoel te komen van: we leven hier een heel jaar naar toe, maar dan is het over 3 weken al daar. Heel raar. En opeens zal het dan ook voorbij zijn. Ik ben erg benieuwd hoe we de dag ervoor in gaan vullen. Ze zeggen dat je die dag moet relaxen, maar ik zie ons niet heel de dag voor de tv hangen. Dus ik hoop dat we dan nog iets leuks gaan doen. Lekker fietsen of terrasje ofzo.

Succes met alles!!!

Groetjes Selma



Natacha B

 Meld misbruik19-8-2007 18:48:00

Ik was een beetje zoals Cindy omschrijft. Eerst druk in de weer met zoeken naar geschikte feestzaal en traiteur. En wat willen we precies wel en wat niet. Het kost inderdaad allemaal heel veel geld, zeker als je alles erop en eraan wilt ... wij hebben gekozen (en ook de niet de behoefte) om dat niet te doen: gewoon trouwen zoals wij zijn en hoe de familie is!

Toen ik dat had, schroef me de schrik om het lijf voor een goede dj. Dus zoeken maar ... toen we die hadden, gingen we nadenken hoe we t met de foto's zouden doen, en uiteindelijk zijn we voor een goedkopere fotograaf gegaan (omdat we geen album willen). En ben ik rustig en ligt alles een beetje stil. Er wordt wel gebrainstormd over uitnodigen, tafelthema's, bedankingen, kledij, openingsdans, ringen, overnachting, huwelijksreisje enz, maar relaxter. Uiteindelijk is mei nog een heel eind weg. De grove lijnen hebben we eigenlijk al, alleen moet alles nog meer uitgewerkt worden. Momenteel is het gewoon genieten van t feit dat we verloofd zijn. Het grote geregel is even weg.

Eerst vond ik het spijtig dat de bezigheden gestaakt werden, aangezien niets nu dringend was. Nu leef ik er al iets verder van af. Ik vermoed wanneer de eindejaarskledij zal toekomen, dat ik dan al weer meer zal denken aan mijn kledij, want ik weet echt nog niet hoe ik dat ga doen (heb ideeën in hoofd, maar waar ik dat - betaalbaar - ga halen ...)
Binnenkort wordt het ook weer verder uitwerken van het uitnodigingsconcept van mijn ventje denk ik :)

Angst voor de toekomst heb ik niet. Heel in t begin mss: toen ik zag wat zo'n huwelijk allemaal kost enzo ... ergens vond ik het toch overbodig. Maar dat is gauw gekeerd hoor. Je leeft maar één keer en als je als koppel elkaar zo graag ziet en die stap wil zetten, dan moet je dat maar doen. En in ons geval is het zoals we dat zelf willen: een deftig feest in ons gekozen thema, in onze gekozen kledij maar niets te chic of waar we ons ongemakkelijk bij voelen :)

Geniet ervan!



Leen
7-6-2008
 Meld misbruik19-8-2007 21:14:18

Hello,

ja, ik had het ook hoor. Wij zijn eigenlijk nog maar 1,5 jaar samen en vooral mijn moeder vindt het veel te snel.
Maar er zijn geen zekerheden in het leven en je kan alleen je gevoel volgen. En als je dan je droomjurk hebt gevonden dan voelt het gewoon helemaal super en juist, bij mij toch!

grtz
Leen 7 juni 2008



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 11:04:27

Hoi Leen,
Idd, zo is het bij mij ook wel... voelen dat het juist zit, maar toch die spanning... en idd, het is het belangrijkste om gewoon je gevoel te volgen (maar da's niet altijd zo gemakkelijk é:-))
groetjes
Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...