Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste huwelijksverjaardag

  17-8-2007 13:06:40
Hey dames,

Een dik jaar geleden was ik vaste bezoekster van dit forum, en ook nu kan ik het nog niet laten af en toe eens te komen kijken...

Ondertussen zijn we 350 dagen getrouwd en komt onze eerste huwelijksverjaardag eraan. We zouden die graag op een toffe manier vieren. Natuurlijk kunnen we met z'n tweetjes naar de sauna gaan of romantisch dineren, maar we willen graag iets origineler. Iemand ideetjes?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1268


Elke
13-10-2007
 Meld misbruik17-8-2007 13:43:41

in actie schieten voor een 'kadootje' ;-)

je huwelijksreis over doen of samen een weekendje op reis gaan of zo.

mmm, ben precies niet echt origineel vandaag.
Elke



Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik17-8-2007 14:44:02

Doe je huwelijksfeest nog eens over (maar dan wel in beperktere kring :-)
wij hebben ooit met een ganse bende eens een restaurant afgehuurd.
ieder betaalde gewoon zijn eigen eten en drank.
En na het eten was er een goede dj en hebben we gedanst tot in de vroege uurtjes
Vraag die dan om jullie openingsdans te spelen.
Op die manier doen jullie huwelijksfeest nog eens dunnetjes over



Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik17-8-2007 14:45:09

of doe samen eens een ballonvlucht...
is ook leuk om eens te doen.

of als jullie advontuurlijk aangelegd zijn... een duosprong



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik18-8-2007 14:57:30

Ik denk dat ik op mijn eerste huwelijksdagverjaardag lekker zou gaan eten in de zaal waar we ons trouwfeest hebben gevierd. Ook bewaren wij een stuk van de bruidstaart voor die dag. Verder zou ik het eigenlijk ook niet weten.

Een fijne dag!!

Groetjes Selma



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-8-2007 16:18:03

Hey,

Het is wel een sauna maar niet te vergelijken met andere sauna's, nl. Lakonia in Berchem (hebben ook een website). Een echte aanrader.
Mijn man heeft me daar ten huwelijk gevraagd en dus gaan we daar elk jaar onze huwelijksverjaardag vieren (ook al is het niet bij de deur).

Misschien naar de plek gaan waar hij u ten huwelijk gevraagd heeft of inderdaad gaan eten in de zaal indien mogelijk. Goede tip trouwens die hier aangehaald werd!!!

Een citytrip lijkt me ook wel tof.
Verder heb ik momenteel ook niet veel inspiratie.

Oei, dat belooft als ge na een jaar nog komt kijken.
Ik kan het nu ook nog echt niet laten.
Ik dacht dat het na de trouw zou beteren. Niet dus. Hopelijk raak ik toch ooit van die forumverslaving af.

Groetjes, Sissi
(84 dagen getrouwd)



bjm

 Meld misbruik20-8-2007 22:03:57

Dag Lieve,

Huur een jachtboot!!!! Super romantisch en zeker origineel. Misschien eerst een toeristilleke nemen indien je een gevoelig maagske hebt.... ;-) Maar normaal gezien heb je daar niet veel last van op onze Belgische kanalen.

Julie 26juli 2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...