Terug naar overzicht
Hey,waar woon jij?Lieve
hey lieveint sint pieters leeuw (tegen halle)vilvoorde
Piep,Cibelle rechtover t schoolke in Huizingen is wel een goei. Heb daar mijn gezichtsbehandelingen, epilaties en mijn nagels laten doen. Mijn ma heeft hare make-up daar ook laten doen voor mijnen trouw en k vond dat goe gedaan was. Die van mij was van Paris XL ma die gaan pas open om 9u30 en dan gaat ge ni op tijd in Vilvoorde geraken. Ma moest ik van u zijn k zou eens bij cibelle gaan zien. Als ge wilt zal k mee gaan.Groetjes,Ikke 34 dagen getrouwd
Kunnen jullie me laten weten hoe het geweest is? Ik ben van Beersel en ik dacht eens te kijken bij Jokri (in Alsemberg) omdat ze daar zeker nagels zetten, en de 2 in één zaak zou wel erg handig zijn.. Anders dacht ik aan Schoonheidsinstituut Belezza in Beersel maar weet niet of het daar goed is..
Nog vergeten: voor kapster heb ik al contact gelegd met het nieuwe kapsalon aan de Delhaize in Halle (Capelli). Via geruchten weet ik dat het daar wel goed moet zijn en dat ze weten wat ze daar doen.
Hey Inge,Ik weet uit ervaring dat ze bij Cibelle erg goed zijn maar daar zetten ze tot nu toe geen valse nagels. Ze doen wel manicures. Ik denk dat ik daar vrijwel alle behandelingen al gedaan heb en ik ben steeds heel tevreden geweest. Heb trouwens ook een aantal keer lipo massage bij hen gedaan en was toch wel serieus afgevallen dus zeker een aanrader. Het enige wat ik nog niet gedaan heb bij hen is make up maar mijn mama zei toch dat ze heel content was. Voor mijn haar ben ik bij Arielle geweest rechtover de GB in Halle en daar was ik ook heel erg tevreden over. Ikzelf ben voor mijn huwelijk mijn make up bij ici paris xl gaan doen in Halle en k vond het echt geslaagd. Mocht je eens een proefje willen doen vraag dan naar Jessica die weet echt wel wat ze doet en is ook super vriendelijk. Ik veronderstel dat ze daar ook wel manicures zullen doen.Groetjes,Angie34 dagen getrouwd
Hey Angie,Bedankt voor de tips. Ik heb wel echt valse nagels nodig want ik bijt op mijn nagels en als het huwelijk dichter komt zal ik het zeker niet kunnen laten. Ik ben zelf ook een tijd geleden bij Cibelle geweest voor de permanente laserbehandeling van de bikinilijn. Ik heb zo'n 3 sessies gedaan ad 180 EUR en ik ben er toen mee opgehouden want het was dus niet weg. Ja je hebt meerdere sessies nodig maar zoals ze het me daar hadden uitgelegd waren de haartjes in die bepaalde groeifase echt weg. Je ziet er niks van dus dat laat ik nooit meer doen in ieder geval, 'k ben veel geld kwijt voor niks. Natuurlijk heeft dit weer niks te maken met de make-up.Groetjes,Inge14/06/2008
Ik kan dorothy.baetens@telenet.be aanbevelen,ze doet ook gelnagels en ik heb ze al geruime tijd op en er is niks aan te zien,nog altijd even mooi, mijn kapster was Mieke,mieke.becue@telenet.be,ik ben 200€ kwijt aan de kapster,maar we waren met 2,aan de visagiste was ik 150€ kwijt met gelnagels erbij,ook weer voor 2 personen.Succes,Karina & Filip(21 dagen getrouwd)
Hallokes,Ik heb deze twee personen al bijna twee maandne proberen te contacteren, zowel dorothy als mieke, maar helaas geen antwoord op mijn mails!Spijtig...dus ook nog op zoek!Groetjes Petra29/09/07