Terug naar overzicht
Hallo,Onlangs ging ik naar het huwelijk van mijn beste vriendin en zij kwamen binnen op Houswife van Daan... misschien niet echt onder 'mooi' te verstaan maar het was super leuk om ze zo te zien binnen komen en hoewel de feestzaal heel klassiek en romantisch was,gaf dit liedje echt een kick voor alle gasten en tegelijk ook niet zo traditioneel. Maar dit is natuurlijk smaak!Groetjes
Bosson: You're one in a million is een mooi liedje.Dit gaan wij ook gebruiken (weten nog niet juist wanneer).Je hebt er een trage en snelle versie van.
Hoi!Wij nemen "Invincible" van Carola ...
bij het dessertbuffet hadden we played alive (bongo song) van safri duo, ergens invallen in t liedje want begin in niet zo opzwepend, direct gans de zaal mee ;-)waarop we binnengekomen zijn weet ik niet meer...sas
Wij zijn op 14 juli getrouwd en het was cliché, onze keuze maar tegelijkertijd een super succes dus ik zou sowieso terug kiezen voor:- bongo song safri duo bij het binnenkomen - connemara met de servetten en op de stoelen bij het openen van het dessertenbuffet! Aan de laatste heb ik de allerleukste herinneringen van heel ons feest!grtjs
Hey,Om binnen te komen hadden wij 'Pirates of the Carribean'.'Rood' wordt ook vaak genomen evenals 'Let me entertain you'.Ook 'Safri Duo' en 'Le lac du connemara' zijn 'klassiekers'.Verder dacht ik nog aan 'Samba de janeiro'.'I'm so excited' lijkt me ook wel wat.Groetjes, Sissi (84 dagen getrouwd)