Terug naar overzicht
Hey LieselotIkzelf heb ook een Ian Stuart nl de Frangipani, maar ik weet niet hoeveel deze 2 kleedjes kosten.De kleedjes schommelen van 2000 - 4000 € , maar ze zijn echt prachtig !!Geniet van het kiezen en hou ons op de hoogte he.Groetjes, Sarah15*09*07(nog 29 dagen !!!)
Sarah,je hebt een prachtig kleed gekozen!! 'k Vond het zelf ook heel mooi, maar ik mag zo wijd niet gaan omdat ik nogal klein ben...Veel succes he.. Het begint te naderen voor jou...Groetjes
Dag Lieselot,De bruidjurken van Ian zijn inderdaad prachtig en ik kan het weten, want ik ben er in eentje getrouwd op 28/7, vandaag 20 dagen getrouwd :-). Mijn jurk was "Storm" en kostte nieuw 2400 euro.Ik heb lang getwijfeld of ik hem zou doorverkopen of niet. Ook al doet het me hartzeer toch ga ik hem verkopen, omdat ik het zonde vind dat zo een prachtige jurk niet meer zou kunnen gedragen worden. Ik vertel je dit geheel vrijblijvend, als je geinteresseerd bent, wil ik je gerust wat foto's bezorgen en dan geeft ik je ook meer details omtrent mijn vraagprijs, maten, enz... Veel succes in je verdere zoektocht! Groetjes, Carmen
Lieselot, ben mijn e-mail adres vergeten vermelden. Voor verdere details, mail gerust naar carmen.van.bunder@belgacom.beGroetjes, Carmen
Hey Lieselot,Inderdaad, een prachtige jurk met prachtige details.In het echt is hij nog mooier dan op de site.Jaja het begint te korten nu, binnen 2 weken mag ik nog eens gaan passen.Succes ermee he !!Grtjs Sarah
Ik ben ook grote fan van Ian Stuart. Zelf heb ik het kleed Coco Latte besteld. Het kostte wel 3000 euro... Gelukkig heeft mijn ma gesponsord! Misschien ook een proberen?Groetjes en veel succes!
dag lieselot,ik heb de curacao gekocht voor 2200 euro. Als je het alleen op de site hebt gezien, dan moet je er wel rekening mee houden dat het niet echt wit is, maar iets met grijs/zilver/blauw erin.In het echt is het trouwens veel mooier! 1 kleed gepast en direct verliefd!!! En ik was dan altijd diegene die riep dat ik NOOIT in een wit kleed wou trouwen..