TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
15-9-2007
|
16-8-2007 16:21:04
Hoi, Wij trouwen in september en hebben koud voorgerecht soep hoofdgerecht en dessert. Te warm, tja, probleem is dat je dat in België niet kan weten é... je zou hetzelfde kunnen zeggen van een warm voorgerecht vind ik... en als je zaal airco of temperatuurregeling heeft, zou dat geen rol mogen spelen vind ik. groetjes Caroline 15/9/7
|
|
Evie
28-6-2008
|
16-8-2007 16:32:17
Hallo,
Wij trouwen volgend jaar in juni. We denken van het volgende te doen: warm of koud voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht en daarna een dessertbuffet.
Groeten Evie 28/06/08
|
|
Chantal
1-9-2007
|
16-8-2007 16:47:43
Wij trouwen op 1 september en wij hebben koud voorgerecht soep warm tussengerecht hoofdgerecht dessertbuffet + bruidstaarten
ik vind niet dat het te warm kan zijn voor soep. Ik vind juist dat dit vult, dus de mensen zullen dan zeker geen hongergevoel hebben nadien!
Groetjes, Chantal 01.09.07
|
|
Inge
14-6-2008
|
16-8-2007 16:51:15
Bedankt alvast. De mensen van de zaal die voor het eten zorgen zeiden ons dat soep én koud voorgerecht én warm voorgerecht teveel ging zijn.. mensen moeten anders constant eten en wanneer kunnen we dan pas de openingsdans doen..
|
|
Petra
29-9-2007
|
16-8-2007 20:16:47
Hallo Inge,
Wij trouwen dit jaar in september en onze menu bestaat uit: koud voorgerecht, soep, tussengerecht, sorbet, hoofdgerecht en dessertbuffet. Ik denk niet dat soep te warm gaat zijn voor de zomer, zo kan je idd ook zeggen dat een warm voorgerecht te warm zou zijn! Ik denk niet dat dit een rol gaat spelen.
Groetjes Petra www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
|
|
Tania
3-5-2008
|
16-8-2007 20:54:08
Hey,
Wij trouwen op 3 mei en hebben voorgerecht (koud, warm, lauw, nog te bepalen, maar ik vermoed dat het koud zal worden), soep, hoofdgerecht en dessertenbuffet. Een heel diner dus, maar toch niet te uitgebreid om het allemaal ook niet te zwaar te maken. Enkele weken voor de trouw gaan we nog een proefdiner doen in de zaal (ook handig moesten we nog twijfelen tussen twee voorgerechten of zo), dus dan leggen we alles definitief vast. Ik denk niet dat soep echt te warm is of zo, tenslotte is een warm voorgerecht inderdaad ook "warm". Langs de andere kant lijkt soep mij ook geen must, en zijn twee voorgerechten zeker even aangenaam... Ik zou zeggen, neem wat jullie het lekkerst lijkt!
Succes nog,
Tania
|
|
Ellen
21-6-2008
|
17-8-2007 8:24:27
Wij trouwen op 21 juni en hebben besloten om geen soep te geven omdat we denken dat dit te warm zou zijn. We vervangen de soep door een sorbet, die we bij hopelijk goed weer buiten kunnen laten serveren op het terras. In de plaats van het klassieke koud voorgerecht - soep - warm voorgerecht - hoofdschotel wordt het bij ons dan koud voorgerecht - warm voorgerecht - sorbet - hoofdschotel.
Groetjes Ellen
|
|
Marjan
2-6-2007
|
17-8-2007 8:27:58
Wij zijn getrouwd om 2 juni en hadden eerst soep, opgediend aan tafel en dan koud en warm buffet. Later kwam dan nog het dessertenbuffet met de bruidstaart.
|
|
Dany
24-5-2008
|
17-8-2007 10:58:43
Wij trouwen volgend jaar in mei en bij ons is het deze volgorde Voorgerecht Soep Tussengerecht Hoofdgerecht Dessert
|
|
Els
31-8-2007
|
17-8-2007 12:30:28
Hey Inge,
Wij trouwen binnen 2 weken en hebben volgende menu: aperitief met hapjes koud voorgerecht warm hoofdgerecht ijstaart koffie met gebak middernachtbuffet
Wij hebben geen soep genomen omdat dit bij de meeste mensen heel hard vult en er van alles wat na de soep komt veel minder gegeten wordt. Dit zijn dan ook meestal de dingen die veel duurder zijn dan de soep dus eigenlijk is dat zonde. Daarnaast hopen we dat het die dag toch nog een beetje zomers warm zal worden en dan is een warme soep denk ik voor de meeste mensen overbodig.
Dat je hier allemaal over twijfelt is normaal, wij hebben die fase ook doorgemaakt. Al ging het bij ons enkel om het feit: soep of niet...
Heel veel succes en maak er een mooie dag van!
Groetjes, Els 31/08/07
|
|
Sissi
26-5-2007
|
19-8-2007 10:19:01
Hey,
Wij hadden koud voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet. Ik wou graag sorbet maar dat paste daar niet bij. Maar het volledige plaatje (met 2 voorgerechten, soep en sorbet) vonden wij ook teveel. Nu was het eigenlijk perfect. Niet teveel en niet te weinig.
Je kan ook kiezen voor 2 voorgerechten maar dat lijkt me al zwaarder. Soep krijg je meestal niet zoveel dus dat vult niet zoveel als een warm voorgerecht. Bovendien zorgt het voor meer variatie vind ik. Ik vind soep zeker niet te warm in de zomer.
Groetjes, Sissi (85 dagen getrouwd)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|