Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Mieke ivm Mexico huwelijksreis

  16-8-2007 15:39:39
Hallo Mieke,

Wij vertrekken 4 oktober naar Mexico :-)
Waar zitten jullie juist? Wij Iberostar Paraiso Maya, Rivièra Maya.
Hebben jullie inentingen laten zetten voor Mexico?

Groetjes Petra
29/09/07

Petra
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 382


Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik16-8-2007 16:11:49

is oktober alweer goed seizoen voor mexico?
Omdat wij volgend jaar trouwen op 30 augustus en ik zou heel graag op huwelijksreis gaan naar mexico maar blijkbaar zou het daar dan orkaanseisoen zijn...



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 16:38:15

Hoi Petra,
Wij zitten in hetzelfde hotel de eerste 7 dagen, maken daarna korte rondreis van 5 dagen. Als jullie aankomen, vertrekken wij. Gaan maandag laten inenten tegen hepatitis A en B. Op reisbureau zeiden ze dat niet verplicht was, maar huisdokter raadde wel aan. Zijn nog net op tijd, want moet maand tussen inenting zitten. hebben vorige week nog maar beslist en geboekt om op reis te gaan. In ieder geval een goei reis gewenst en allereerst een fantastische trouwdag hé !!
Mieke



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 18:18:09

@ Mieke

Ja, wij laten ons ook inenten tg hepatitis A en B, tetanus en buiktyfus, op aanraden van de huisarts. Malariatabletten was niet nodig!

Groetjes Petra
29/09/07



Annelies
27-5-2006
 Meld misbruik18-8-2007 22:22:56

Wij zijn vorig jaar in Mexico geweest.
Geen inentingen nodig als je in hotels als Iberostar verblijft. Als je rondtrekt kan het soms wel beter zijn je te laten inenten.

Veel plezier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums