Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding moeder van de bruid

  16-8-2007 11:51:50
Hoi iedereen,

wij trouwen over 29 dagen en mijn mama heeft nog steeds niets om aan te doen. Ze wil nu graag dat ik morgen met haar op zoek ga gaan, maar we weten echter niet waar naar toe.

Ze wil graag iets dat feestelijk is, maar ze nadien nog kan aandoen bij andere feestjes, dus geen echte suitekledij dus.

Waar gaan jullie moeders zoal op zoek?

Wij zoeken in de regio Limburg, Vlaams Brabant.

Alvast bedankt!
Mara

tamara
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1864


Angie
14-7-2009
 Meld misbruik16-8-2007 12:02:57

Hey,

Mijn moeder heeft veel complimentjes gekregen over haar outfit en zij was die bij cassis gaan kopen. Is een gewone winkel die je in de meeste winkelcentra wel vind. Idem voor mijn zus en haar kleren kwamen van bij L&L ook een gewone winkel. Ze waren allebei feestelijk gekleed maar ze kunnen het nog perfect op andere gelegenheden dragen. Succes met de zoektocht!

Groetjes,

Angie
reeds 33 dagen gehuwd



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik16-8-2007 12:09:39

Hoi,

Mijn moeder heeft haar kleedje in de Mexx gekocht en ze kocht een bijpassende voile sjaal in de C&A. Ze zag er prachtig uit en kan dit achteraf nog aandoen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik16-8-2007 12:12:49

Hoi,

Mijn mama heeft een prachtige outfit gevonden in Fashion Point (maasmechelen).

succes en groetjes,
Antonietta
25/08/2007



Céline
10-11-2007
 Meld misbruik16-8-2007 12:31:35

Hey,

Bij Trico Paul in Testelt (http://www.trico.be ) hebben ze héél mooie kledij. Zowel feestelijk als alledaags. Wel iets duurdere merken, maar zeker de moeite waard!

Groetjes!

Céline



Judith
22-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 16:47:21

Wij trouwen 22 september en mijn moeder is bij Boetiek Yvonne in Maaseik geslaagd. (op een hoek van de markt)
Super behulpzaam! Een echte aanrader!

Succes

Judith
22/09/2007



Els
21-9-2007
 Meld misbruik17-8-2007 11:06:56

Hoi,

Ben ik blij, eerste minkel dat ik binnenstapte direct iets gevonden...Dankzij iemand die grag veel winkelt n tip gekregen en ja, dat stond echt mooi. Ben naar vas et viens geweest in Lier. Iets van het merk Stills ofzo gekocht. Is geen suite kledij, zeker niet, maar ook niet super alledaags. Rok met topje en vestje erover. Topje is speciaal zonder grote decolete, of andere gekke dingen, iets dat mooi valt en gemakkelijk zit. misschien wel vrij donkere kleuren, maar ik trouw ook pas eind september. Weet niet welk postuur of stijl jouw moeder heeft, maar misschien helpt dit wel. ik dacht zelf nog dagen te moeten winkelen. Wat een meevaller.

Groetjes en nog veel succes met de zoektocht.
Els 21-09-2007



Katleen
31-8-2007
 Meld misbruik18-8-2007 12:52:21

Dag Tamara,

Wij trouwen binnen 13 dagen en mijn moeder heeft haar kleren sinds eergisteren :). Ze wou ook iets feestelijk dat nog kan afgedragen kan worden. Zij heeft haar kleren bij Closset in Sint-Truiden gevonden.

Veel succes!

Katleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...