Terug naar overzicht
Hoi! Wij wonen in Lubbeek en trouwen dus ook in het gemeentehuis van Lubbeek. Het is een vrij modern gemeentehuis. Trouwen duurt er ongeveer een klein kwartier en daarna krijg je een receptie (schuimwijn en fruitsap). Het is allemaal gratis.Groetjes,Daisy
Dag Daisy,Bedankt voor je berichtje en proficiat met je huwelijk!Groetjes, Tineke
Helabeekes,Wij gaan ook trouwen in Lubbeek, het is een heel modern gebouw, ik denkda d'r wel foto's op hun website staan (www.lubbeek.be ) Wanneer trouwen jullie?GroetjesWendy02/08/2008
Wij trouwen op 3 november 2007! Wel leuk om eens mensen uit de buurt tegen te komen op dit forum :-)
Hey Tineke,Da's zeker leuk om mensen uit de buurt tegen te komen. Ik wens je alvast een mooie dag toe, en als ik in de buurt een bruidje zie op die dag, dan weet k dat jij het bent :-) De burgemeester is heel vriendelijk (hij is de man van een collega van mij). Wel leuk dat Lubbeek gratis is, want als je sommige bedragen hier ziet Pfff... Toen mijn zus er trouwde, was d'r ook een kleine receptie, da's wel leuk he!Geniet van de voorbereidingenGroetjesWendy
Ik trouw volgend jaar ook in Lubbeek, maar nu ben ik al enkele koppels tegengekomen uit andere gemeentes die het mochten personaliseren met muziek, geloftes, gedichtjes enz waardoor het een half uur duurde. Kan dit ook in Lubbeek?