Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapster aan huis gezocht!

16-8-2007 10:44:55
Hallokes iedereen,

Ik ben nog altijd op zoek naar een goede kapster aan huis.
Als iemand iets weet, stuur je reacties maar allemaal door! De tijd begint te dringen!!!

Groetjes Petra
29/09/2007

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 661

Wendy

Meld misbruik16-8-2007 12:08:16

Petra,

van waar ben je ergens?
Ik had kapster aan huis Sofie uit Kuurne, was héél tevreden, maar als je niet uit de buurt ben kom je daar natuurlijk niet ver mee.

Mvg,

Wendy

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik16-8-2007 12:20:59

Hey Petra,

anders moet je eens op de goudengids zoeken en de kappers 'afbellen' en vragen of ze ook bruidjes doen en of ze ook aan huis komen. Ik weet wel niet of ze dat voor 'niet vaste' klanten willen doen, maar je kan maar eens rondbellen hé.

laat je iets weten, ik ben ook van Aalst en ben ook nog op zoek.
Elke
13/10/07

didin

Meld misbruik16-8-2007 15:34:09

Hai
Joline heeft mijn haar gedaan! Ik was zeer tevreden want opsteken kan ze echt goed hoor! Ze komt aan huis en je kan haar contacteren via de website www.kajos.be
kajos coiffure....echt een aanrader en ook niet te duur...
succes
karin

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik16-8-2007 19:01:19

ik weet niet van waar je bent, maar inge van meeuwen komt aan huis en vraagt voor proefkapsel en kapsel op de dag van de trouw samen 50 euro.

dit is haar nummer 0494822298

groetjes
heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...