Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te koop

  15-8-2007 20:03:06
Hoi bruidjes,

Ik verkoop nog enkele trouwaccessoires: ivoorkleurige schoenen maat 40 (20 euro), tulle vb. als versiering voor in auto (1,5 euro), juwelen (armband + oorbellen + ketting --> samen voor 10 euro), ivoorkleurig lint (20 m als versiering aan auto antenne, stoel,.. 5 euro) en For Lovers magazines (2,5 euro voor de 2 magazines samen).

Indien je interesse zou hebben, mag je me steeds mailen op sadiake@hotmail.com

sadia
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 856


Melihsa

 Meld misbruik15-8-2007 20:23:03

hey,
heb je daar eventueel ook foto's van?



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik15-8-2007 20:35:15

Hoi Melihsa,

Kan je misschien een email sturen of je emailadres vermelden, dan stuur ik je wat foto's. Waarvoor ben je geïnteresseerd?

Groetjes,

Sadia



karlijn

 Meld misbruik16-8-2007 8:23:42

Hallo Sadia,
Van waar ben jij ergens? Ik heb ook een ivoorkleurig kleed en ben nog op zoek naar accessoires. Wij trouwen op 08/12/07

Groetjes Karlijn



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik16-8-2007 8:36:44

Hoi Karlijn,

Wij wonen in Leuven, maar komen 2x per week in Herk-de-Stad (Limburg). Opsturen per post gaat ook, voor de tarieven zie http://www.post.be/site/nl/mold_national.html

Groetjes,

Sadia



karlijn

 Meld misbruik16-8-2007 8:44:41

Sadia,
Ja maar zou de dingen graag eens zien voor ik ze koop. Heb je email adres? Anders kan ik eens naar leuven komen.

Groetjes karlijn



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik16-8-2007 8:47:23

Hoi Karlijn,

Dat is geen probleem, mijn emailadres is sadiake@hotmail.com. Dan kan ik je wat fotokes al op voorhand sturen.

Groetjes,

Sadia



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik17-8-2007 10:44:21

Hoi bruidjes,

Hier een kort bericht om te zeggen dat alles met uitzondering van de For Lovers magazines, reeds verkocht is. Als je interesse hebt voor de magazines, kan je steeds contact opnemen via sadiake@hotmail.com

Groetjes,

Sadia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...