Terug naar overzicht
Hallo Kim,Mja das natuurlijk bij iedereen verschillend afhankelijk van wat jij wil maar om u even een idee te geven ik heb van burmomac de uitnodigingen zo uit kaften gekozen. Ik betaalde voor 104 uitnodigingen en 52 menu's +/- 350 euro met drukkosten erbij. dan voor de misboekjes, 150 exemplaren, 58 euro kopiekosten en gewoon laten nieten, naamkaartjes hebben wij niet. De kleinere kaartjes voor an bedankingen te hangen heb ik uit Ava en kosten 5.01 euro voor 50.Hopelijk heb je zowat een gedacht, natuurlijk als je het laat ontwerpen dat zal een andere prijs zijn voor de uitnodigingen!Groetjes Petra29/09/07www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Beste Kim,voor de uitnodigen alleen hebben wij 400 euro betaald (voor 110 stuks). Onze misboekjes (150) gaan we gewoon laten kopiëren in een kopiecenter. De bedankkaartjes worden gemaakt door onze fotograaf, en deze kosten 1 euro per kaartje (een 100tal). Naamkaartjes gebruiken we niet.Nog veel plezier met de voorbereidingen.Katleen27/10
Hey KimWij zijn ook met een eigen ontwerp naar een drukker gegaan en we waren 380 € kwijt voor onze uitnodigingen met kleine kaartjes en enveloppen, in kleurendruk.Dit viel dus beter mee dan verwacht.Als je wil kan ik je de details mailen, dan heb je de kosten echt uigesplitst.Je mag me altijd een mailtje sturen op vandamsarah@hotmail.com en ik wil je ook altijd een kaart opsturen hoor ...Groetjes en succes (van welke regio ben je ? )Sarah15*09*07