Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kosten drukwerk

15-8-2007 15:02:57
Hoi,

Hoeveel budget voorzien jullie voor drukwerk? Drukwerk zou voor ons zijn: uitnodigingen, bedankkaarten, misboekjes, kleinere kaartjes voor aan onze bedankingen te hangen en eventueel naamkaartjes en tafelkaarten??
Het zijn een heleboel zaken dat gedrukt moeten worden. En een ontwerper moet ook nog betaald worden natuurlijk... Hoeveel moesten jullie hiervoor betalen??
Ik heb schrik dat dit toch een heleboel zal kosten..
Maar zelf kunnen we het niet, en zie ik ook niet echt zitten, en tussen die standaarduitnodigingen vinden we ook ons goesting niet echt... hehe

Bedankt alvast...

kim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 266

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik15-8-2007 15:30:59

Hallo Kim,

Mja das natuurlijk bij iedereen verschillend afhankelijk van wat jij wil maar om u even een idee te geven ik heb van burmomac de uitnodigingen zo uit kaften gekozen. Ik betaalde voor 104 uitnodigingen en 52 menu's +/- 350 euro met drukkosten erbij. dan voor de misboekjes, 150 exemplaren, 58 euro kopiekosten en gewoon laten nieten, naamkaartjes hebben wij niet. De kleinere kaartjes voor an bedankingen te hangen heb ik uit Ava en kosten 5.01 euro voor 50.

Hopelijk heb je zowat een gedacht, natuurlijk als je het laat ontwerpen dat zal een andere prijs zijn voor de uitnodigingen!

Groetjes Petra
29/09/07
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

katleen
27-10-2007
 Meld misbruik15-8-2007 19:52:13

Beste Kim,

voor de uitnodigen alleen hebben wij 400 euro betaald (voor 110 stuks). Onze misboekjes (150) gaan we gewoon laten kopiëren in een kopiecenter. De bedankkaartjes worden gemaakt door onze fotograaf, en deze kosten 1 euro per kaartje (een 100tal). Naamkaartjes gebruiken we niet.
Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Katleen
27/10

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 10:22:29

Hey Kim

Wij zijn ook met een eigen ontwerp naar een drukker gegaan en we waren 380 € kwijt voor onze uitnodigingen met kleine kaartjes en enveloppen, in kleurendruk.

Dit viel dus beter mee dan verwacht.

Als je wil kan ik je de details mailen, dan heb je de kosten echt uigesplitst.

Je mag me altijd een mailtje sturen op vandamsarah@hotmail.com en ik wil je ook altijd een kaart opsturen hoor ...

Groetjes en succes (van welke regio ben je ? )

Sarah
15*09*07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...