Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

7.03.2008 viering

15-8-2007 14:08:59
Mijn vriend en ik trouwen op 8 maart 2008.
Wij gaan ook in de kerk trouwen, dit wordt een huwelijksinzegening zonder eucharistie.
Wie kan mij op weg helpen met een paar voorbeelden van misboekjes? Welke liedjes worden er zoal gekozen tijdens de viering?

Alvast bedankt.

Stefanie

Stefanie
7-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 236

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik22-8-2007 15:55:01

Hey Stefanie,

Wij gaan ook voor een gebeds-of woorddienst zonder eucharistie. Kijk eens op www.huwelijksvoorbereiding.be . Daar staan links naar websites waar je voorbeeldjes kan vinden, ook met vergelijkingen van verschillende diensten en wat er dan allemaal in moet staan.

Veel planplezier nog!

Groetjes,
Kim

www.kimenmaarten.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...