Terug naar overzicht
Dag UlrikaToevallig, wij hebben ook net Jef Celen geboekt voor onze trouw. (Gisteren overeengekomen!) We hebben nog geen ervaring met hem, maar zijn foto's zien er fantastisch uit. En iedereen op dit forum 'stoeft' over hem.Hij sprak ons dadelijk aan, ook de manier van werken.Wanneer trouw jij?Groetjes Annelies04/07/2008
hallo!wij trouwen binnenkort,op 1 september en zijn ook toevallig bij jef celen terechtgekomende foto's op zijn site zijn heel mooi, hij heeft een paar mooie proeffoto's van ons genomen en de foto's die hij bij hem thuis getoond heeft waren ook heel mooiwij zijn er heel tevreden over!groetjes,anja
Jef Celen is blijkbaar populair. Ook wij hebben net bevestiging gekregen dat hij ons huwelijk zal doen. Het onze is op 30-08-2008. Van jullie?
Hallo,Wij hebben ook Jef Celen gekozen. Hij maakt schitterende foto's.Wij trouwen op 29 september en ben blij dat mijn stagiair fotograaf afgezegd heeft, want anders had ik nooit bij hem terechtgekomen.Ben er zeker van dat het mooie foto's zullen worden.Groetjes Nele
Beste Annelies,Wij trouwen op 02/08/2008. De commentaren zijn wel heel goed. Nu ben ik er van overtuigd dat de trouwfoto's perfect zullen zijn. Was het maar al zover!!!groetjes,Ulrika
Hey Ulrika!WIj zijn getrouwd op 20.07.2007 en Jef Celen was onze fotograaf!Ik denk dat je er geen betere kan wensen!! Echt, zo super tevreden zijn wij. Het is een schat van een mens en zijn foto's zijn gewoonweg prachtig!!!Ook heeft hij de tijd genomen om de fotolocatie op voorhand te bekijken en mooie locaties er uit kiezen.Je gaat er geen spijt van hebben!!!groetjeselena20.07.2007
Wij hebben hem ook vastgelegd een aantal weken geleden, wij trouwen op 3 mei 2008. Ondertussen heb ik hem ook al aangeraden aan een aantal mensen hier op de site, die eigenlijk zochten wat wij zochten en vonden bij Jef Celen lol. We zijn tot nu toe ook heel tevreden over hoe alles geregeld is, hij is heel correct. Hij heeft van ons bij hem thuis ook enkele foto's genomen als voorbeeld (om de werking van pixbook eens te tonen, we gaan waarschijnlijk zelf het fotoalbum maken), en dan op cd-rom gezet. De kwaliteit van de foto's heeft ons ook heel erg aangesproken. Het is in elk geval heel fijn al die positieve commentaar te lezen!Groetjes,Tania
Hallo iedereen, wij trouwen volgend jaar in juli, en zou hem ook graag hebben als fotograaf.hoe hebben jullie met hem contact genomen?groetjes
Hellowkes, joepieeeeee ik heb hem net ook vastgelegd. Daar ben ik heel erg blij om want ik was al zo lang op zoek naar een fotograaf. Groetjes Eva en kristof 14/06/2008