Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

15-8-2007 10:25:34
Hallokes,

Ik heb hier al meerdere malen op het forum gelezen dat bedankjes per koppel worden gegeven, maar mogen ze dit zelf nemen of geven jullie als bruidspaar het zelf af?
Raar vind ik het wanneer er een gezin aanwezig is met drie kinderen, die ouders gaan wss vroeger door en de kinderen blijven dus wss hebben die het bedankje mee en volgens mij gaat iedereen ervan overtuigd zijn dat ze allemaal één mogen nemen. Maar dat komt dan weer wel veel duurder uit en is niet echt nodig vind ik 't kost al allemaal genoeg!

Hoe doen jullie dit???

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
29/09/2007

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 281

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik15-8-2007 12:25:56

Wij hebben voor de vrouwen een kaart met vergeetmijnietjes die ze kunnen planten. De mannen ontvangen een klein flesje champagne met een eigen ontworpen etiket.

Onze cermoniemeesters zorgen ervoor dat dit in goede banen wordt geleid en bieden de bedankjes namens het bruispaar aan.

In eerste instantie hadden we het op een tafel willen zetten, maar omdat we bang zijn dat niemand dan iets durft te pakken hebben we het dus als boven opgelost.

Succes!
Judith
22/9/2007

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik15-8-2007 12:36:22

Dag Petra,

wij gaan ervan uit dat iedereen ons toch nog wel eens goeiendag zal komen zeggen voor ze vertrekken, dan kunnen we hen het bedankje geven. Bij een gezin met drie kinderen hangt het ervan af, als die kinderen al op eigen benen staan zou ik ze elk apart een geven, en anders bijvoorbeeld één voor de ouders en één voor de kinderen samen.

Groetjes,
Veerle
18/08/07

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik15-8-2007 13:23:25

Hallo,
Voor de receptie is het eentje per koppel. We hebben er nog niet echt over nagedacht, maar ik denk dat wij het zullen geven als mensen afscheid komen nemen.
Voor de avondgenodigden is het een per persoon omdat we het op tafel zullen laten zetten (eentje per bord).
Groetjes
Caroline

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-8-2007 7:50:27

Hey,

wij hebben vlak voor het dessert een korte speech gegeven om iedereen te bedanken en dan hebben we ook de cadeautjes laten uitdelen door de getuigen.

Groetjes,
Lieve

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik16-8-2007 9:44:29

Is het raar dat je de avond zelf geen kadootje geeft en enkel een bedankingskaart/foto opstuurt nadien?
Vroeger werd dat toch altijd zo gedaan? Ik vind al die bedankjes ook zo duur! En ik vind het wel altijd leuk om dan een foto te krijgen van het koppel.

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik16-8-2007 11:33:55

Als je bedankjes via www.geluk.com besteld, zijn deze helemaal niet zo duur. Dus het ligt eraan wat je wilt.

Judith 22/09/2007

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik17-8-2007 12:55:26

Hoi,
Wij hebben juist gekozen om de bedankjes de dag zelf uit te delen omdat we dan geen verzendingskosten hebben... en we maken ze zelf waardoor het voor ons op die manier het goedkoopste uitkomt.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...