Terug naar overzicht
Wij hebben voor de vrouwen een kaart met vergeetmijnietjes die ze kunnen planten. De mannen ontvangen een klein flesje champagne met een eigen ontworpen etiket.Onze cermoniemeesters zorgen ervoor dat dit in goede banen wordt geleid en bieden de bedankjes namens het bruispaar aan.In eerste instantie hadden we het op een tafel willen zetten, maar omdat we bang zijn dat niemand dan iets durft te pakken hebben we het dus als boven opgelost.Succes!Judith22/9/2007
Dag Petra,wij gaan ervan uit dat iedereen ons toch nog wel eens goeiendag zal komen zeggen voor ze vertrekken, dan kunnen we hen het bedankje geven. Bij een gezin met drie kinderen hangt het ervan af, als die kinderen al op eigen benen staan zou ik ze elk apart een geven, en anders bijvoorbeeld één voor de ouders en één voor de kinderen samen. Groetjes,Veerle18/08/07
Hallo,Voor de receptie is het eentje per koppel. We hebben er nog niet echt over nagedacht, maar ik denk dat wij het zullen geven als mensen afscheid komen nemen.Voor de avondgenodigden is het een per persoon omdat we het op tafel zullen laten zetten (eentje per bord).GroetjesCaroline
Hey,wij hebben vlak voor het dessert een korte speech gegeven om iedereen te bedanken en dan hebben we ook de cadeautjes laten uitdelen door de getuigen.Groetjes,Lieve
Is het raar dat je de avond zelf geen kadootje geeft en enkel een bedankingskaart/foto opstuurt nadien? Vroeger werd dat toch altijd zo gedaan? Ik vind al die bedankjes ook zo duur! En ik vind het wel altijd leuk om dan een foto te krijgen van het koppel.
Als je bedankjes via www.geluk.com besteld, zijn deze helemaal niet zo duur. Dus het ligt eraan wat je wilt.Judith 22/09/2007
Hoi,Wij hebben juist gekozen om de bedankjes de dag zelf uit te delen omdat we dan geen verzendingskosten hebben... en we maken ze zelf waardoor het voor ons op die manier het goedkoopste uitkomt.groetjes